דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 
דף הבית >> מאמרים

 

מאמרים

הורים ילדים וגלגל המזלות

מימוש עצמי

מערכות יחסים, אהבה ומיניות בראי האסטרולוגיה

מתנות אסטרולוגיות  - לכבוד חג האהבה - מאמר חדש!!



השילוש הקדוש: אנרגית הבריאה, מטופל ומטפל

דניאל רועה מורה ומטפל מוסמך בשיטת תטא הילינג.

בפעם הקודמת ציינתי שבשיטת תטא הילינג Thetahealing נכנסים למצב מדיטטיבי המאפשר להאט את מהירות גלי המוח לקצב איטי של 4  עד  7 מחזורים בשנייה הנקרא גל מח תטא. כניסה לגל מח תטא מאפשרת לנו נגישות לתת מודע המאפשר גישה לכל אותם אמונות, דפוסים מגבילים שאנחנו רוצים לשנות מתוך בחירה וגם לפחדים וטראומות שאנחנו רוצים לשחרר. כל אותם דברים שציינתי נמצאים בתת המודע שלנו השולט על כ 90% מההתנהלות של חיינו וכשיש לנו גישה לחלק המכריע של חיינו אנחנו יכולים להתחיל ליצור מציאות שהיא רצויה ומטיבה לנו. כמו כן הזכרתי איך ממציאת השיטה Vianna Stibal נרפאה בן רגע מסרטן הלימפה בירך לאחר שהרופאים נתנו לה מספר חודשים לחיות. והבטחתי לענות על השאלות כמו האם כל אחד יכול ליצור שינוי ולהירפא ? ומי ומה יוצר את הריפוי ?

על מנת לענות על השאלות הללו אספר לכם על מקרה ממטופלת שלי שהגיע אלי לטיפול. לפני מספר חודשים התקשרה אלי אישה צעירה יחסית בשנות ה 30 לחייה אשר ציינה שהיא עוברת תהליך הזדקנות
מואץ. כשביקשתי שתפרט במה מדובר היא ציינה שהיא כבר לא מקבלת מחזור מזה זמן רב כ 7 חודשים יש לה גלי חום באופן תמידי והרבה מאוד כעסים. מה שכאב לה במיוחד הוא שכאישה צעירה רצתה עדיין להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם. המטופלת סיפרה גם שהיא באה מתחום הרפואה המשלימה כך שיש לה הבנה מעל לממוצע בתחום הריפוי. כמו כן, ניסתה מספר טיפולים שונים והרופאים אמרו לה שלא תוכל להביא ילדים לעולם. קבענו פגישה ומה שעלה בטיפול הוא שאביה שהיה קרוב אליה נפטר לפני כן ומטופלת זו הרגישה שהיא חייבת לקחת את עצמה בידיים ו..." להתבגר " כלומר להקים משפחה וילדים. כנראה שתת המודע שלה הבין את זה אחרת ויצר אצלה תהליך התבגרות פיזית מואץ. ברגע שהבינה את זה ולאחר שחשפנו אמונות מגבילות נוספות וזימנו ריפוי עבורה משהו התחיל לקרות בגופה. לאחר מספר שבועות קיבלתי מאותה מטופלת טלפון נרגש והיא ציינה שלאחר כ 3 שבועות המחזור חזר בפעם הראשונה ולאחר מספר שבועות נוסף חזר המחזור בפעם השנייה מה ששכנע אותה באופן ודאי שגופה חזר לגילו ותפקודו הנורמאלי .כמו כן דיווחה שגלי החום נעלמו עוד כשהייתה אצלי. מאוד שמחתי לשמוע על המקרה כמובן בעיקר שעכשיו הדרך להביא ילדים לעולם נפתחה עבורה. חשוב לציין שקיבלתי אישור מאותה מטופלת לפרסם את הסיפור שלה בעילום שם כדי שיוכל לעזור לעוד אנשים(הסיפור המלא מופיע כמכתב תודה אצלי באתר).

אז מה קרה פה ? בהחלט אפשר להגיד שקרה פה משהו יוצא דופן ולא שגרתי ונוצר אפילו נס. איך הדבר נוצר והאם המטפל אחראי לזה ?

בתטא הילינג כשאנחנו נכנסים לגל מח תטא אנחנו מתחברים לאנרגית הבריאה שזו אנרגיה של אהבה ללא תנאי, משם הכול נוצר וממקום זה הכול אפשרי !
הכול אפשרי כמובן בתנאי שהאדם מאמין שהוא ראוי לריפוי ושניסים אפשריים במודע וגם בתת מודע ולא חוסם אותם. גם אם הוא אינו מאמין ניתן לשנות זאת. ומה החלק של המטפל ושל המטופל בתהליך ? בתטא הילינג המטפל מזמן את הריפוי ועד לריפוי. מה זה אומר עד לריפוי ? המטפל עד בחושיו שהריפוי האנרגטי מתקבל אצל המטופל וכשהוא עד לו הוא גם נותן לו תוקף וכך הוא הופך להיות גם שותף לתהליך יחד עם המטופל והבורא כמובן. המטפל לא מרפא הוא פשוט עד לריפוי שמגיע מהבורא באמצעות אנרגית הבריאה. המטפל יוצר את החיבור בין המטופל לאנרגית הבריאה וחושף בעזרת הבורא והמטופל את כל האמונות המגבילות. המטופלת שהגיעה אלי כבר הייתה נחושה להירפא והאמינה שהיא יכולה להירפא. כחלק מהכשרתי כמטפל האמנתי שריפוי ניסי כזה אפשרי והבורא כמובן תמיד מוכן ליצור את הריפוי מצידו. וברגע שיש את כל התנאים הריפוי נוצר ! לא כל יום אני עד לנס שכזה אך אני עד להרבה מאוד ריפוים ושינוים שמטופלים חווים. חשוב לציין ששיטת תטא הילינג אינה קשורה לדת כלשהיא והבורא הינו מונח אוניברסאלי. כל אחד יכול לרכוש את הכלים הללו באמצעות לימוד ותרגול.






 
 

 

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים