דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 
דף הבית >> מאמרים >> מתנות אסטרולוגיות
מתנות אסטרולוגיות

מאת: דניאל רועה

חג האהבה בפתח ואנחנו כבר שוברים את הראש מה לקנות לבן הזוג/אהוב/מאהב כמתנה כך שלא יעקם את הפרצוף גם הפעם . אפשר להיעזר באסטרולוגיה לשם שינוי, כמו בנושאים גורליים כגון משפחה וקרירה גם כאן האסטרולוגיה יכולה לבוא לעזרתנו.

טלה : לבני מזל טלה הדינאמיים , ספורטיביים , אוהבי אתגר ואנדרנלין ממליץ לקנות לאישה
כמתנה הרשמה לחוג ספינינג שתוציא את האנרגיה הבלתי נדלית שלה , או לחלופין קן ציור לביטוי היצירתיות הידועה של בני מזל טלה. לגבר קורס צניחה ,ולטיפוח האגו ויצר התחרותיות חולצת טי עם כיתוב " אתה מספר 1 " אני מבטיח לכם שזה ישתלם לכן בנות ....... .

שור : לאוהבי הנוחות והפינוק ולמזל החושני ביותר בגלגל המזלות ,לגבר משהו שתמיד עובד כמו אפטר שייב עדין וריחני , לאישה טיפולי ספא הכולל מסאז , וכאוהבי ובעלי כשרון למוזיקה ערב קריוקי עם ארוחה טובה ודשנה .

לתאומים חייבים לתת משהו שיעמוד בקצב המהיר, בסקרנות, בפתיחות וברעב לידע
ולחדשנות שלהם ושיכלול גם חברים , אולי " ערב חילופי זוגות " , לאישה ירחון לאופנה או לטיולים, ולגבר סלולארי הכי מתוחכם או מחשב כף יד .


לסרטן המזל הכי ביתי ומשפחתי מומלץ קורס בישול גורמה עבור שני המינים, לאישה מערכת סירים חדשה, או יום פינוק . לגבר מצלמה וידאו\סטילס חדשה להנצחת המשפחה, ואם האישה רוצה שהגבר יהיה באמת מרוצה אז שתקנה לאימא של הגבר מתנה קטנה .


לאריות תקנו רק מתנות יוקרתיות איכותיות שיוכלו להתגאות בהם, תכשיט בהחלט ישביע את לב הלביאה , נופש עם הרבה כייף ומסעדות משובחות , ולגבר בגד מחמיא, סרט או הצגה עם הרבה דרמה, ואם זה לא עוזר אז...... ילד יעשה אותו מאושר.


תנו לבתולות אוכל בריאות\אורגני ועשיתם אותם מאושרים, בת מזל בתולה תשמח לקבל סדנת צום מיצים ומרגוע בהרי הכרמל, הגבר יחזק את רוחו בערכה למדידת לחץ דם או ערכה לעיסוי הרגליים אחרי יום עבודה מפרך.

מאזניים ורומנטיקה אחד הם , לשני המינים ארוחה רומנטית לאור נרות במסעדה מיוחדת כאשר הם הסועדים היחידים , לאישה פריט פאנג שווי לעיצוב ואיזון הבית ולגבר עניבה מעוצבת בטוב טעם , או
בקבוק יין משובח .

לעקרבים מומלץ ללכת על מתנה בעלת אוריינטציה מינית ועומק כמו סט תחתוני שוקולד או סט
הלבשה תחתונה להעמקת התשוקה עבור אישה, לגבר קורס צלילה או פגישה עם מיסטיקן אשר ישביע את סקרנותו .


לקשתים רצוי לתת חופש אבל אם זה לא בנמצא אז הדבר הקרוב ביותר לכך הוא רכיבה על סוסים או טיול ג'יפים, לאישה חיית מחמד כמו כלב או שבוע סטלבט בסיני או טיול למזרח .


ההזדהות עם הקרירה של הגדיים כל כך אבסולוטית שהגבר ישמח לקבל תיק מעור משובח או עט לאספנים עם הקדשה , לאישה אפשר לתת במתנה חליפה מחויטת או קורס מתקדם בניהול ואם תרצו לעזור להם באמת תשלחו אותם לערב התנסות .....במועדון סאדו מאזו לשחרור השליטה ויציאה מהגבולות .

לגבר דלי תעשו את החג אם תרשמו אותו לפלנטריום או למצפה כוכבים שם הוא ירגיש בבית
ובת מזל דלי לא צריכה מתנה מהגבר שלה היא יכולה לקנות לעצמה וכרגע היא במשלחת להצלת כלבי הים בקוטב הדרומי .

הדגים ישמחו לקבל ממכם שיר במתנה , או לחלופין קריסטל לקרקוע יעזור להם הרבה , לאחר ששלחתם אותם לסדנת תקשור .

דניאל רועה : אסטרולוג והילר

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים