דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 
דף הבית >> תחזיות >> מהלכי כוכבים

מהלכי כוכבים



השפעת כוכב שבתאי בקשת ונפטון בדגים על הטרור בצרפת ועיתון שרלי הבדו

כוכב שבתאי נכנס למזל קשת וכבר התחיל לעבוד .....

היינו עדים לשורה של פיגועים בצרפת על רקע אידיאולוגי ודתי וגזע(קשת). פגיעה מכוונת ביהודים (אך לא רק)

למה עכשיו ? למה מערב אירופה ?
הרי פיגועים יש תמיד וארגונים כמו דע"ש קיימים כבר זמן רב.

מדינות מערב אירופה כמו צרפת בלגיה ובריטניה נתנו חופש דת (שוב ארכיטיפ קשת)
ועכשיו עם כניסת כוכב שבתאי למזל קשת הדורש לשאת באחריות למעשים שלנו ..המצב הוחמר וניתן היה לראות פעילות ועצירה של תאים ופעילים במדינות כמו בלגיה מיד לאחר האירוע. כמו כן שבתאי עלול או עשוי להצר את החופש הזה ויכול להציף את הפחדים באותם מדינות. כמו כן יתכנו שינויים בחקיקה לגבי מהגרים ממדינות שונות ופיקוח הדוק יותר של אותם אנשים שיוצאים למדינות הקשורות לאותם תאי טרור. מה שיקטין את החופש. כמו כן כוכב שבתאי במזל קשת משקף פגיעה(או צמצום) בחופש (מזל קשת) הביטוי - פגיעה במערכת העיתון " שרלי הבדו" בצרפת.

עם התקרבותו של כוכב שבתאי בזווית מאתגרת ומרובעת (90 מעלות) לכוכב נפטון הנמצא במזל דגים בשמים(חיבור נוסף לדת ) נוכל לראות שממשלות התומכות בחופש דת יתעוררו ויצאו מהאשליות שלהם לגבי המצב שנוצר בארצם. ובמקביל ההמון (נפטון במזל דגים) עשוי לצאת ממצב הקורבן ולצאת למחות ואפילו ללחוץ על משטרים לשנות חוקים וליצור יותר הגנה על האזרחים.

באופן פרדוקסלי הכאוס שנוצר בצרפת (נפטון בדגים) עלול גם לחזק גופים גזעניים כמו " לה פן " שינצל את הפחדים והפרנויה שנוצרה אצל הצרפתים או במדינות שכנות ויפגע בכל האוכלוסיות הזרות בצרפת ובמקרה קיצוני יכול גם להקים ממשלה פשיסטית ....ולחזק שנאת זרים.

מוכר לכם מאיפה שהוא בהיסטוריה ?!

מי ייתן וישרור שלום בעולם כולו !




כניסת כוכב שבתאי למזל קשת

כוכב שבתאי נכנס למזל קשת ב 23 לדצמבר ויצא משם באופן סופי ב 20 לדצמבר 2017.

אופיו של כוכב שבתאי מנוגד לאופיו של מזל קשת. מזל קשת שנשלט ע"י כוכב צדק מצביע על התרחבות, חום,  גדילה אופטימיות שמחת חיים ופריצת גבולות, חופש, חיפוש אחר האמת וחוקי יקום. כוכב שבתאי הנשלט ע"י מזל גדי מצביע על צמצום, קור, זהירות יתר, תכנון, מאמץ, קושי ואתגרים, חוקי אדם, שמרנות, מסגרות ועוד ועוד. כניסת כוכב שבתאי למזל קשת ישפיע באופן ישיר על בני מזל קשת אך גם על שאר המזלות וכמובן על כל מי שיש לו כוכבים במפה האישית במזל קשת אך גם בשאר המזלות במיוחד במזלות המשתנים שהם קשת, תאומים, בתולה ודגים.


כניסת כוכב שבתאי לקשת עשוי לאתגר את מערכת האמונות אם זה אמונה במה שאפשרי, אמונה ברמה הדתית והאידיאולוגית. דווקא בני מזל קשת שידועים כמי שבדרך כלל מאמינים שיכולים לעשות כמעט כל דבר ללא מגבלות ימצאו עצמם מתקשים יותר לממש את חזונם האישי והרחב יותר ויצטרכו להתמודד עם תוצאות של          " חשיבה חיובית " שלא מבוססת על עובדות וראיה מפוכחת ואחראית. קשתים שהתרחבו ללא גבולות אם זה בתחום העסקים , בהוצאות או אפילו ברמה ה...פיזית יאלצו לעשות " דיאטה " כלשהיא ולהתאים את עצמם למציאות הקיימת ..לעת עתה לפחות וזה יאפשר להם דווקא לצמוח בצורה מאוזנת וחיובית.


חלק גדול מהקשתים עשויים להרגיש שמערכת האמונות שלהם ותפיסת החיים שלהם לא עובדת יותר ועשויים לחפש את הדרך שלהם או שירגישו שלא מוצאים את עצמם יותר. ברמה הרחבה יותר אנחנו עשויים לראות שחלק גדול מהאנשים פונים לדת ולתורות רוחניות כדי למצוא ביטחון, הגנה והבנה כמו כן מוסדות וארגונים דת ואחרים שלא מושתתים על אמת טהורה או על מוסר עלולים לקרוס ולהעלם מהאופק במיוחד כשכוכב נפטון נמצא כרגע במזל דגים ויצור זווית מרובעת עם כוכב שבתאי.


כוכב שבתאי המאופיין או הדוחף למשמעת סבלנות והתמדה וגם מטיב עם נושא החקירה עשוי להטיב בנושא של הסכלה גבוהה במיוחד בנושאים מדעיים ופילוסופיה ורפואה ולכל העסקים בתחום האקדמי ועשוי להביא לחרוצים מבין בני ובונות מזל קשת הצלחה וקידום בנושאים הללו. כמו כן ספורטאים במיוחד בענפי הספורט הדורש התמדה וסבלנות יוכלו להגיע להישגים במידה ויתמידו במה שיעשו.


קשתים רבים יתקשו יותר או יצמצמו את כמות הנסיעות שלהם אלה אם הם קשורים לנושאים מקצועיים בעיקר. הדבר עלול ליצור בהתחלה תסכול ואפילו דיכאון אך במהרה הם ימצאו דרכים חדשות לעשות מסעות מסוג אחר שיאפשר להם חופש מסוג אחר והגעה וחיבור לאמת הגבוהה יותר.


לייעוץ פרטי ואישי בתשלום צרו קשר דרך דף צור קשר או
ב 050-7726622

לקבלת מאמרים, תחזיות, סרטונים ותכנים אחרים  

  http://astrohealing.mypages.co.il/pages/2965





מהלכי כוכבים 22 - 28 לאוגוסט 2014

לרגע חשבנו שאולי נוכל לחזור לשגרה ולהינות מהקיץ....

אך אתמול החמס הפר את הפסקת האש וירה טילים 

לאזורים נרחבים בארץ. בנוסף ישנה ביקורת כלפי

הדרג המדיני שאולי מהסס לאור העובדה שכבר אי

אפשר יותר לחיות ככה ודוחף לפתרון קבוע וביטחון אמיתי.

 

מה צפוי לנו ? ואיך זה קשור לכוכבים מאדים ושבתאי ?

 

כוכב מאדים הנמצא כרגע במזל עקרב מתקרב השבוע 

ובשבוע הבא לכוכב שבתאי. מרס אל המלחמה מיוצג באסטרולוגיה

ע"י כוכב מאדים. מהמקום הנעלה שלו זוהי אנרגיה של לחימה,

אומץ ,גבורה, יוזמה וחלוציות. כאשר מאדים נמצא במזל עקרב 

יש גם צורך בהתחדשות ועקרב קשור גם לאנרגיה של 

מוות ולידה מחדש . כך שלכאורה האנרגיה הזו רוצה לפעול וכרגע נמצאת

במקום הכי טבעי לה מזל עקרב ובבית הראשון של מדינת ישראל שגם הוא

בית מייוצג ע"י נושאים של כוכב מאדים ומזל טלה שגם הוא מיוצג ע"י כוכב מאדים.

 

מנגד יש את כוכב שבתאי גם כן בעקרב שהוא נוגד באופיו

את כוכב מאדים. כוכב שבתאי שליט מזל גדי מסמל שיקול דעת

מוסר, איפוק, הבלגה, בגרות, חוקים....וועדות חקירה .. ושלטון חוק

וממסד .נו אתם כבר מבינים לאן זה מוביל אותנו לא ?!

 

כששני אלה נמצאים בצמידות זה מרגיש קצת כמו " פול גז בניוטרל "

מצד אחד מאדים רוצה לפעול לשנות לחדש ... " להיכנס בהם "

אך שבתאי אומר " רגע בוא נחשוב למה זה יוביל , האם זה יפגע בנו בעולם "

האם זה מוסרי ? ואולי אפשר להגיע לתוצאות בדרך דיפלומטית.

 

ואם דרך דיפלומטית עסקינן ...גם שם יש תקיעות וזה יכול להוביל אותנו

למצב שיש פחד להתחייב משני הצדדים וזה מה שאנחנו רואים כבר עכשיו.

ואם שבתאי מייצג את המששלה ושלטון החוק , מאדים מייצג את הצבא 

באסטרולוגיה מדינית מה שאומר שהממשלה מרסנת את הצבא...לעת עתה.

הריסון יוצר תסכול רב וכעס עצום כי המהות הטבעית של מאדים והצבא

הוא לפעול ולהילחם.

 

ב 28 לאוגוסט מאדים כבר יתרחק מכוכב שבתאי וישחרר את כל התסכול והכעס

ששבתאי כפה עליו ואז או עד אז נוכל לראות 

אפשרות לכניסה נוספת וחזקה יותר של הצבא או מערכה נוספת ואולי הסלמה

באזור...לקראת רגיעה נוספת אם לא יהיה פתרון מדיני עד אז.

 

בוא נקווה שיגיע פתרון לטובה העליונה הגבוהה ביותר לכולנו ולאזור כולו.

 

מהלכי כוכבים 31 - 25 ליולי 2014

מולד הירח  שיתרחש בשבת הקרובה במזל אריה במעלה הרביעית ובצמידות לכוכב צדק גם כן באריה מצביע על אנרגיה של תקווה ומאפשרת שפע של התחלות טובות ויוזמות יצירתיות . לאחר תקופה ארוכה של מספר חודשים שבו כוכב מאדים שהה במזל מאזניים והיה גם בנסיגה הוא עובר למזל עקרב  מקום טבעי יותר עבורו והמאפשר לו ביטוי מלא יותר ליכולת העשייה ומימוש רצונות גלויים ונסתרים יותר מבלי הצורך בלהתחשב בכל העולם  ולשקול כל דבר (מאזניים) אך עלול להיתקל באמונות סותרות מצד הסובבם אותו וסמכויות.

ברמה המדינית צבאית ופוליטית מולד הירח באריה ביחד עם כוכב צדק יהיה בסמיכות לירח של מדינת ישראל מה שיכול להצביע אולי על תחושה של הקלה מצד העם המיוצד ע"י הירח במפת מדינת ישראל ואולי יותר תקווה. כמו כן מאז פרוץ מבצע צוק איתן כוכב צדק היה בבית 10 שהוא בית המעמד והממסד של ישראל ולראשונה קיבלנו יחסית יותר שקט ואור ירוק מצד מספר מדינות כמו ארצות הברית וגרמניה שתמכו בישראל.  כמו כן ראש הממשלה והשרים קיבלו תמיכה רחבה יחסית מהעם והאופוזיציה.

כוכב מאדים המייצג את צה"ל במפה האסטרולוגית של ישראל ואשר יכנס בשבת למזל עקרב ובבית הראשון במפה של ישראל מצביע על רצון חזק לעמצאות צבאית ובלתי תלוי במדינות אחרות ולטרנספורמציה צבאית אפשרית באזור כלומר הישגים נוספים.יחד עם זאת זהו מקום המראה דווקא על התחזקות בקרבות ולא על הפוגה בשלב זה והימצאותו של כוכב מאדים בזווית דיס הרמוני לכוכב צדק הנמצא בבית הממשל יכול להצביע על חילוקי דעות בין הצבא לשלטון והממסד והתנגדות שמתגברת מצד העולם.

שנשמע בשורות טובות


כוכב צדק במזל אריה
 

ב 16 ליולי 2014 נכנס כוכב צדק למזל אריה בשמים ויישאר שם עד ה 12 לאוגוסט 2015. מה זה אומר ? כדי להבין טוב יותר מה המשמעות נפרק את הנושא לשניים. כוכב צדק שליט מזל קשת ומה הוא מייצג ? ומזל אריה כארכיטיפ (סמל), ואז נחבר ביניהם  ונראה את השפעתם על התקופה.

  
כוכב צדק הינו שליט מזל קשת. מזל קשת הינו מזל מיסוד האש הקשור ליצירה ומייצג אלמנט זכרי מקבוצת המזלות המשתנים. כוכב צדק הינו הכוכב הגדול ביותר במערכת השמש שלנו ומכאן משקף את הצורך בגדילה, צמיחה והתרחבות במפת הלידה.

 מזל קשת המיוצג ע"י סמל הקנטאור (יצור מיתולוגי שחציו סוס וחציו אדם) עם קשת שמופנה לשמיים מצביע על אנרגיה המשלבת בין הפראי והחייתי שבנו לבין המתורבת והאינטליגנטי שבאדם ועם הצורך והשאיפה "לכוון גבוה" . מזל קשת מחפש להגשים את הפוטנציאל של עצמו ושל הזולת. מכאן הצורך להבין קודם כל מי הוא ומהו, ומהם החיים, כדי לדעת לאן ללכת. ולכן קיים החיבור לפילוסופיה, לידע גבוה, לדת ולחיפוש עצמי. הצורך במרחב ובתנועה (קנטאור) שולח אותו למרחבים ולטבע לתור אחר הרפתקאות, ידע, התחברות לחוויות, והתנסויות מהחיים לנסיעות מעבר לים או לספסלי האוניברסיטה. עיבוד החוויות האישיות מביא עמו ידע חדש שנרכש מניסיונו האישי ומהתובנות שנוצרו בעקבות התנסויותיו של בן מזל קשת. לא פעם הקשת עלול לתפוס את האמת שלו כאמת האבסולוטית ויכול להתנהג בפנאטיות בשם האמת.


 החלק החייתי שבו (חצי סוס – קנטאור) מחבר אותו לכל מה שחייתי באדם: לאינסטינקטים, לתחושות ולאינטואיציות. כמו כן הקשת מתחבר באופן טבעי לטבע, לבעלי חיים וליכולות הריפוי הטבועות בו. לא בכדי מכונה הוא לא פעם "פרא אציל". הקשת שואב את האופטימיות שלו דרך השקפת עולמו הרואה בדרך כלל את הטוב שבאדם ובעיקר את הפוטנציאל שבחיים ובאדם. במקרים מסוימים ירצה לכופף את המציאות כך שתתאים לחזון שלו מה שיכול בהרבה מקרים ליצור מציאות טובה יותר או לחילופין לאנוס את המציאות כך שתתאים לחזון  שלו. הדבר תלוי ברמת התפתחותו ובשלותו.

 עיסוק בהבנת החיים עשוי להביא את הקשת בשלב זה או אחר להיות מורה רוחנ, מסטר, גורו, מלומד או מפיץ ידע מכל סוג. כמו כן הוא עשוי לעסוק בהפצה של מוצרים, להפוך לאיש עסקים או לעסוק במכירות. המשיכה הטבעית של בן מזל קשת לטבע, לבעלי חיים, למרחבים ולארצות עשויה להביא את הקשת לעסוק בווטרינריה או בגידול בעלי חיים, בעיקר סוסים או כלבים, או להפוך למורה דרך. לא פעם מאפיינים קשתיים במפת הלידה האישית יצביעו על אנשי סטארט אפ ויזמים למיניהם. מכיוון שכוכב צדק הינו בעל מאפיינים המרחיבים כל דבר, קשתים רבים יכולים להפריז בדברים בעיקר באוכל טוב ומנעמי החיים ובצורך בחופש ללא גבולות.

עד כאן בקצרה על מזל קשת וכוכב צדק.

עכשיו ננסה להבין מעט על מזל אריה.

מזל אריה נשלט על יד השמש שבלעדיה לא היו חיים על פני כדור הארץ וגם הוא מזל מיסוד האש ומקבוצת המזלות הקבועים. הסמל של מזל אריה גם כאן (כמו הקשת) הוא של בעל חיים.... האריה. האריה המסמל את מלך החיות, מצביע על מנהיגות. השמש יוצרת\מאפשרת חיים מצביעה על כך שיש ערך עליון לחיים אצל בני מזל אריה ובמפה האישית מצביעה על רמת החיות והבריאות אצל האדם. כמו כן, גם על חשיבות מכרעת ליצור בכל הרבדים. מהסתכלות על בעל חיים זה נראה שיש בו מן האצילות, יופי ועוצמה ומיקוד בצרכים האישיים לצד הצרכים השבטיים. אריות קשורים בדרך כלל לילדים מה שמבטיח את המשכיות החיים דרך דור ההמשך ולכן גם חשובים לו האיכות והטיפוח של מה שיוצר, במקרה הזה ילדיו.

כמו שהשמש מפיצה אור ומרכזת את החיים בגלקסיה בעזרת כוח המשיכה, כך מטבעם של בני מזל אריה להיות מרכז העניינים, להפיץ מאורם ולהשאיר חותם וכך נוצרת המשכיות ונצחיות דרך מה שיצרו. לחלופין, ריכוז יתר במעשיהם יכול להביא לאגוצנטריות, קנאה או עריצות אשר עלולים להשתלט עליו במידה ואינו מאוזן. כשבני המזל פועלים ממקום של איזון והרמוניה באים לידי ביטוי טוב הלב שלהם (הלב הוא האיבר המקושר למזל אריה). בני מזל אריה עשויים בדרך כלל לעסוק במקצועות ניהול וארגון, הוראה, מנהיגות ופוליטיקה, ביצירה ואמנות בעיקר מקצועות הבמה וכל מה שקשור לתעשיית הבידור והאירועים כמו מפיקים למיניהם.  

לאחר שהבנו קצת על שתי האנרגיות הללו, נחבר אותן על מנת להבין איך כוכב צדק הנכנס למזל אריה ישפיע עלינו בשנה הקרובה.

ראשית נוכל כבר לראות שהחיבור של מזל אריה וכוכב צדק (המטיב הגדול) נותן לנו מנה כפולה של אנרגיה מיסוד האש וגם מנה כפולה של אנרגיה זכרית מה שמצביע על יצירתיות, בריאה של דברים, השראה וצורך בהבעה ובחופש אופטימיות יתר ושפע. כמו כן בכל מה שאנרגיה זו תיגע היא תגרום לו להתרחב, להתעצם ולפעול מהלב ובעיקר לעשות ! במקרה הטוב זה יביא אותנו ליצור יותר ללכת לפי צוו ליבנו, להעז ולהתחבר לאמנותי וליצירתי שבנו, אך מצד שני זוהי אנרגיה מרוכזת של אגו מה שעלול ליצור גם הפרזות, ביטחון יתר והסתכלות על הדברים מאינטרסים צרים ואישיים ולא תמיד לטובת הכלל. אנשים ירגישו שהזמן שלהם הגיע לצאת החוצה לעולם, ירצו שיראו אותם ,לפרוץ קדימה ולפעול לפי האמת שלהם. החיבור של כוכב צדק המסמל התרחבות ואריה המסמל ...ילדים עשוי להביא לבייבי בום ...בעיקר לאחר שהייה ארוכה בתוך...הממ"ד והבית.

אם אמרנו שאריה מקושר גם למנהיגות וכוכב צדק לצורך להתחבר לאמת אז אנו יכולים לצפות להתפכחות של מנהיגים או מדינות ואוכלוסיות שלמות שיכולות להביא לקידום אג'נדות המחוברות יותר לצרכים שלהם או דרישה למנהיגות נאורה יותר אך לא בהכרח לצמצום והתייעלות. הצורך באמת והקשר של אריה לאהבה וללב יכול להביא חלק מהאוכלוסייה לחפש אחר אהבת אמת וריפוי הלב יותר מתמיד או התפכחות מאהבה. כמו כן יתכנו יותר הפרזות בהוצאות בגלל הצורך לחיות בפאר ובהדר ועם הצורך לחגוג את החיים הטובים ולחיות כאן עכשיו מה שיכול להביא להשמנת יתר ולחריגה בתקציב. הצורך בהבנת החיים וחיפוש אחר האמת יכול לדחוף אותנו ללימוד של נושאים שונים, רוחניים ואחרים ולמסעות אישיים פנימיים ועל הגלובוס.


השפעת כוכב צדק במזל אריה תהיה שונה אצל כל אחד ואחד ותהיה תלויה במפת הלידה האישית.


לקבלת מאמרים, תחזיות, סרטונים ותכנים אחרים  http://astrohealing.mypages.co.il/pages/2965
 



מהלכי כוכבים : 10 - 4 ליולי 2014.

השמש במזל סרטן אשר תיצור זווית דיס הרמונית השבוע לכוכב אוראנוס במזל טלה
כשלעצמו יכול להוביל לשני כיוונים שונים אחד הוא התלקחות אפשרית או המשך המצב בתחום
המדיני ובאזור כולו במיוחד כאשר כוכב מאדים יעלה על האופק של המדינה והיצמדות לראש
דרקון הנמצא כרגע במזל מאזניים וגם הוא ייצמד לאופק של מדינת ישראל.
ברמה האישית והמדינית יציאה מקיפאון רגשי והתקדמות  מפתיע לעבר פיתרון
מעשי ויצירתי ולא תמיד צפוי מתוך רצון לפרוץ דרך אם לא נכנעים לקיפאון הרגשי.
 
כוכב צדק אשר יכנס השבוע למזל אריה ב 16 ליולי וישהה שם  למשך כ 13 חודשים
עשוי להביא אנרגיה חדשה ויצירתית יותר בכיוון המדיני ומכיוון המנהיגות
 במידה ולא ניסחף לדרמות ונסכים לבחון את הדברים ממקום של אמת.
באספקט האישי חגיגה עבור מזלות האש במיוחד לבני ובנות מזל אריה וגם לבני מזל קשת וטלה
ולמזלות האוויר. דלי, מאזניים ותאומים. עוד על כניסת כוכב צדק למזל אריה ..בקרוב.
 
מרקורי יכנס למזל סרטן השבוע ויצא מהצל שלו מה שמצד אחד מחזק תקשורת לא מילולית
ופתרון בעיות מהשבועות האחרונים אך מצד שני תקשורת הדורשת יותר השקעה הקשבה ואמפטיה
לזולת.

 
שבוע טוב ורגוע


מהלכי כוכבים 27 ליוני  - 3 ליולי 2014

סופסוף כוכב מרקורי מסיים השבוע את נסיגתו במזל תאומים,

שם מרגיש אומנם בבית אבל אתם יודעים ..בכל זאת נסיגה.

 

תקופה זו איפשרה לכולנו להפנים דברים ולשנות דפוסי חשיבה ותקשורת

מגבילים ושלא משרתי אותנו יותר.

עם חזרתו של כוכב מרקורי להילוך ישיר בצהרי  ה 1 ליולי(קחו עוד

בין 3 ל 5 ימים עד שיחזור למהירות הרגילה שלו)

החיים עשויים לחזור למסלולם עם פחות תקלות ובעיקר 

מה שמרקורי מתאפיין בו הוא זריזות ומהירות וחיבור בין אנשים

רעיונות ותקשורת טובה יציבה ...ועובדת !!!!!

 

חברנו משבוע שעבר , כוכב מאדים ממשיך להתחזק גם אם 

בדרך הוא גם יוצר מהומות . השבוע הוא מסיים את המפגשים הדיס הרמוניים שלו

מול הכוכבים שנפגש איתם ממקום פחות נעים כשהיה בנסיגה ביניהם

 אוראנוס .

מאדים יאפשר לנו קצת יותר שקט...לבינתיים !

זמן טוב לעשייה מחודשת לאחר ה 3-5 ליולי.



מהלכי כוכבים 20 - 26 ליוני 2014

כוכב מאדים הולך ותופס תאוצה לאחר שהיה מספר חודשים בנסיגה והשבוע הוא יצור זווית דיס הרמונית של 180 מעלות בסוף השבוע
לכוכב אוראנוס הנמצא במזל טלה מה שאומר שיש לנו חתימה כפולה(חזרתיות) של  ארכיטיפ הטלה.
זווית של 180 מעלות בין אוראנוס הנמצא במזל טלה לבין מאדים הנמצא במזל מאזניים יכול להצביע  על שחרור של אנרגיה פתאומית וחיכוך גדול כאשר כל צד רוצה להגיד את המילה האחרונה. הדבר עלול לגרום לחכוך ולאלימות ובמקרה הטוב לשחרור מדברים כובלים כמו מערכות יחסים שלא התאפשר בהם חופש וגם לביטוי יצירתי גדול. הדבר הראשון הצפוי להשתנות הוא מערכות יחסים מכל סוג ובעיקר בתחום הרומנטי ושותפויות למיניהם. בהקשר המדיני המצב הביטחוניבארץ יכול להחריף חלילה. נסיגת כוכב מרקורי שכבר חזר למזל תאומים בינתיים מצביע על תקשורת מאתגרת גם השבוע ועל שיבושים אפשריים במכשירי החשמל והתקשורת מול אנשים במיוחד חברים אחים וכל מי שנמצא בסביבתכם הקרובה. הימנעו רכישות וחתימה על מסמכים מחייבים כמו חוזים והסכמים.

 

כשאדון הקארמה פגש את אדון עקרב
 
כוכב שבתאי המכונה אדון הקארמה הולך להיכנס למזל עקרב ב6 לאוקטובר 2012 וישהה שם עד לתאריך 19 לספטמבר ...2015 .

לפני שנתחיל בואו ונבין מיהו כוכב שבתאי ובן מזל גדי ולמה יצא להם מוניטין לא סימפאטי במיוחד.
 
כוכב שבתאי הוא שליטו של מזל גדי. כוכב שבתאי או סטורן בלועזית הוא כוכב המאופיין בטמפרטורה קרה שלא נאמר קפואה ומסביבו יש טבעות הבנויות מאבנים, לא מקום שכייף לטייל בו. מזל גדי הינו מזל המשויך לנושאים של סמכות, מוסר, שלטון, משטר, מסגרות וחוקים כל אלו מאפשרים למזל גדי ליצור סדר ושליטה על חיי היום יום ובעזרתם מתאפשר קיום של חברה תקינה ובטוחה. מזל גדי מסתמך על העבר ובעיקר על דברים שעובדים והוכיחו עצמם " חוכמת הזקנים " מה שנותן לו ביטחון, כל דבר חדש צריך להוכיח את עצמו כי כל דבר חדש יכול
לערער את הביטחון והסדר שבן מזל גדי כל כך שואף אליו ומכאן השמרנות הגדולה באופיו.
 
 מזל גדי מסומל על יד עז ההרים המטפס באיטיות דרך מכשולים רבים עד שמגיע לראש ההר.
גם בן מזל גדי הינו שאפתן מטבעו ומוכן לעבור דרך מכשולים רבים עד שיגיע למטרה שהציב בתחילת הדרך. טיפוס לעבר המטרה הנחשקת דרך מכשולים רבים ומגוונים גורמים לבן מזל גדי להתחשל יותר ומפתחים אצלו אופי חזק. בן מזל גדי מגלה מגיל צעיר מאוד, לעיתים דרך הבית שהשגת מטרות נעלות והצלחה נותנות הכרה מהסביבה ומהקהילה והמון תשומת לב ולכן הדבר הופך להיות כבר בגיל צעיר אמצעי לקבל הכרה ולפעמים גם אהבה. מכיוון שבאופיו ישנו גם רצינות ומשמעת הוא פועל ללא לאות לפעול ולעמוד בראש הפירמידה של כל
דבר שהוא משויך אליו. הרצון להגיע למטרה ולהצליח יכול אצל גדיים מסוימים לגרום לו למעוד וליפול בענייני מוסר, אתיקה או להתנהל במוסר כפול אך בדרך כלל רובם ימלאו את תפקידם באחריות רבה ובהקרבה למען האחרים. הצורך לשמר דברים לכוון ולהדריך הופך אותם למחנכים ומורים גדולים כמו כן הרבה מהם הולכים לכיוון של פוליטיקה וניהול בכיר או רפואה ומדע.
 
כוכב שבתאי כפי שאמרנו משויך למזל גדי ומכיוון שאנחנו משייכים את מזל גדי למוסר ולשכר ועונש כוכב שבתאי יכול להראות במפה האישית "שיעורים " שהאדם בא לתקן כאן ועם מה הוא בא להתמודד
בחיים האלו.לדוגמא אם שבתאי נמצא במפת לידה בצמידות לכוכב ונוס המדבר בין היתר על מערכות יחסים ונושאים של משאבים וכסף סביר להניח שהאדם יתמודד עם נושאים הללו בחיים האלה אך האופן ששבתאי יגרום לו להתמודד הוא דרך שימוש יעיל במשאבים ובאופן רציני ואתי ובצורה שתוכיח את עצמה. חוסר התייחסות לנושא לפי המדדים השבתאים יביא לקריסה או נפילה ולכן שבתאי ישמש כמאין
" מאמן אסטרולגי – קוצ'ר" .מיקומו של ששבתאי במפת הלידה (הבית, המזל והזויות לכוכבים אחרים) מאפשר לנו לראות באיזה נושאים לא הולך להיות בדרך כלל הנחות וחיים קלים מה שכן כאשר האדם ייקח את הנושאים ששבתאי מייצג במפה האישית וישקיע ברצינות הוא יתחשל ויגיע להישגים ויצבור חוכמת חיים וניסיון ויוכל להגיע למאסטריות
והישגים באותו נושא בחייו.
 
הגדרה של קארמה היינה פעולה ותגובה כלומר לפי חוקי שבתאי והקארמה לכל פעולה שאנחנו עושים יש גם תגובה בהתאם ובלשון פשוטה, טוב מביא טוב ורע מביא רע או אם תרצו עין תחת עין כחוק אדם או כחוק יקום ומכאן הכינוי של שבתאי " אדון הקארמה " .
 
לאחר שהבנו מיהו שבתאי נוכל לעבור לנושא הבא – מזל עקרב.
מזל עקרב משויך לשינוים וטרנספורמציות ומוות ולידה מחדש. מזל עקרב שואף להתעצם ועל מנת לעשות זאת הוא נדרש להמציא את עצמו מחדש ודרך היוולדות מחדש כמו עוף החול הוא יוצר משהו אחר חזק יותר . הכוח שהעקרב שואף אליו יכול להתבטא בעיקר דרך כסף, מעמד, יכולת השפעה, ידע,
מין ויכולת משיכה. עקרב שואף להגיע לעומקם של דברים, הדבר מאפשר לו הבנה להיווצרות של דברים וגם למניעים של אנשים מה שיוצר אצלו יכולות לקרוא אנשים ולהבין את עולמם הפנימי והפסיכולוגי ויתרון. לעקרב שמחובר לעוצמה שלו יש שפע של אפשרויות בחירה ולכן יצטרך פחות להתפשר, יחד עם זאת עקרב מבין שכדי להתעצם עוד הוא צריך להתמזג עם גורם נוסף על מנת לצבור כוח ועצמה אך יבחר גורם שיחזק אותו ויצור עימו סינרגיה. מכיוון שחלק גדול בהתפתחותו של בן או בת מזל עקרב הוא התמודדות עם כוח ועצמה בכל צורותיה נוכל לראות הרבה מאוד התנסויות סביב כוח כאשר כוח כפי שכבר נאמר יכול גם להשחית. עקרב לא אוהב להיראות חלש ולכן ישתף וייחשף רק בפני אנשים שיכול לסמוך עליהם וכשזה יקרה יהיה מאוד טוטאלי כלפיהם אך עד אז מסוגל הוא לעשות הרבה מבחני נאמנות ולגלות הרבה קנאה ורכושנות כלפי אותם אנשים.
 
למה אנחנו יכולים לצפות מכניסתו של כוכב שבתאי למזל עקרב ?
 
ברמה האישית והקולקטיבית נראה הרבה מבחנים של יכולות  העוצמה והכוח של אנשים, ארגונים, וחברות. מכיוון שעקרב קשור גם לכספי ומשאבי הזולת נוכל לראות גם הרבה מאוד אתגרים סביב נושא של משאבים משותפים ומערכות פיננסיות כמו בנקים, חברות ביטוח וארגונים כלכליים אחרים. המבחנים והקשיים יכולים להתבטא בצורך לייעל את התפקוד שלהם ומכיוון ששבתאי קשור לנושאים של אתיקה מקצועית ועקרב מעלה דברים על פני השטח נוכל לצפות לגילוי של הונאות מסיביות וחריגה בהתנהלות של משאבים וכספים של הזולת ובצורך ליצור שינוי ותיקון. ברמה האישית נוכל לראות הרבה מאוד אנשים שישאפו לנהל את משקיהם הביתי בצורה טובה יותר על מנת לא לקרוס או ליצור שיתופי פעולה רבים יותר על מנת להתחזק כלכלית. מכיוון ששבתאי שולט על מזל גדי הקשור גם לממסד ועם נוסיף את שליט מזל עקרב פלוטו הנמצא כבר בגדי(חתימה כפולה של עקרב וגדי) נקבל חשיפה רבה יותר של פרשיות שחיתות בארץ ובעולם שיעלו לכותרות ועלולים להתאפיין בפגיעה חוקית מוסרית ואתית. מדינות וארגונים שלא יפעלו בצורה נכונה עלולים לפשוט רגל או לרדת מהשלטון. אנשים וגופים שיתמודדו בצורה אמיתית וכנה עם האתגרים יכולים להתחזק ואף לזכות להתעצמות וצמיחה כלכלית וארגונית.
 
עקרב מתקשר באסטרולוגיה למין מהמקום של התמזגות ולפסיכולוגיה ועם מעברו של כוכב שבתאי למזל עקרב נוכל לצפות שהרבה נושאים יעלו על פני השטח על מנת ליצור ריפוי שחרור וטרנספורמציה ולהתקדם הלאה. טראומות שישבו בעומק תת המודע(עקרב) ובשלים(שבתאי) לשחרור וריפוי כולל נושא של ניצול מיני או אחר יוכלו להירפא כעת. מערכות יחסים בהיבט הנפשי והמיני יוכלו להתחזק. הרבה מאוד מערכות יחסים זוגיות יתמודדו עם נושא של אמון וביטחון ביחסים שלהם והצורך לרפא פחדים כמו נטישה, דחייה או בגידה גם בהיבט האישי של אדם עם עצמו ועברו. קשרים שישכילו לעבוד על נושאים אלו יוכלו לחזק את הקשר שלהם וליצור אמון רב יותר ואהבה ביניהם. לא מן הנמנע שיעלו לכותרות יותר פרשיות של ניצול מיני והטרדות שקשורות לאנשים בעלי מעמד וכוח בזמן שהותו של שבתאי בעקרב. הסיכוי לרפורמות בתחום ביטחון הפנים והמלחמה בפשע צפויים לגדול במהלך 3 השנים הקרובות.
 
איך כניסת כוכב שבתאי לעקרב תשפיע על כל מזל ?
 
בני ובנות מזל עקרב יושפעו בצורה ישירה ממעברו של כוכב שבתאי למזל שלהם בכל הנושאים שהועלו כאן. שאר המזלות הקבועים, שור, אריה ודלי יושפעו גם כן בצורה מאתגרת וכמובן כל מי שיש לו כוכבים במפתו האישים במזלות הללו בהתאם לבית ולזוויות שייווצרו במפה האישית של כל אחד.מזלות סרטן ודגים עשויים להתחזק ממעברו של כוכב שבתאי לדגים וגם בתולה וגדי. שאר המזלות יושפעו גם כן אך בצורה פחות דרסטית.
 
מאחל שמעברו של כוכב שבתאי יעצים כל אחד ואחד מאתנו בצורה הטובה ביותר.
 
 
הכותב: דניאל רועה אסטרולוג בשיטת התפתחות הנשמה, מטפל ומורה מוסמך בשיטת
תטא הילינג ומנחה בשיטת המסע.
המאמר הופיע גם ב   Ynet
 
לייעוץ אישי או טיפול מוזמנים ליצור קשר.
050-7726622
 
 
 

דודו טופז
תאריך לידה :20.9.1946


דודו טופז השחקן מנחה הראשון בבידור ומלך הרייטינג נעצר ב 31.5.09 בחשד לתקיפת מנכ"ל רשת והמשנה למנכ"ל עקב אי שיתופו בתכוניות ערוץ 2. לפני שננסה להבין מה קורה איתו בימים אלו בואו וננסה להבין באמצעות תורת האסטרולוגיה מיהו דודו טופז ומה הביא אותו למצב הנוכחי. חשוב להבין שאין אנו באים לשפוט אדם זה או אחר אלא רק לשפוך אור על המקרה וללמוד באמצעותו על אישיותו ועל מה שעובר עליו בימים אלה.

כבן מזל בתולה מובהק עם צמידות השמש לכוכב מרקורי הקשור לתקשורת ניתן לראות שדודו טופז ניחן בהמון יכולות וכישורים בתחום התקשורת, בכושר עבודה עצום, אינטליגנציה גבוהה, דיוק, ביקורתיות, סדר ופרפקציוניזם, ומקצועיות. כמו רבים מבני מזל בתולה מרגיש צורך וחובה לממש את עצמו דרך התחום המקצועי. למרות שבני מזל בתולה ידועים כאנשים שומרי חוק וסדר בדרך כלל חלקם הגדול נוטה למתח עצבי גבוה והם בעלי מערכת עצבית פעילה מאוד. בני מזל בתולה ידועים ביכולת החיקוי שלהם הדורשת דיוק ועבודה קשה.


מקבץ של חמישה כוכבים במזל מאזניים מראה על המשיכה שיש לדודו טופז לתחום האסטטיקה, היופי, האמנות וכמובן למה שהפך לאחד מסימני ההיכר שלו ...המשיכה למין השני והצורך הכפייתי לאהוב ולהיות נאהב.

מהסתכלות לעומק במפתו של דודו טופז נוכל לראות שהצמידות בין מרקורי לנפטון במזל מאזניים משקפת את הברכה שלו אך אולי גם את מה שסיבך אותו עד היום. מרקורי מסמל תקשורת וביטוי ונפטון מסמל בין היתר חיבור לקולקטיב ולהמונים, השראה דמיון ,פרסום וציבוריות אך מהצד השני עלול גם להראות על טשטוש וחוסר גבולות, התמכרות, חוסר שליטה, פליטות פה ותחושת קורבנות. הדוגמאות הבאות מדברות בעד עצמן : פליטת הפה האומללה שלו בשנות ה 80 על " הצ'חצ'חים ", סיפור "החייזרים" שלא הופיעו בתוכניתו ושהעלה את הרייטינג שלו לשמיים או כל פרשה אחרת שסיבכה אותו במגרש שהוא הכי נוטה להכיר אך לא תמיד שלט עליו...התקשורת. בהיבט הרומנטי מרקורי ונפטון בצמידות במאזניים מראים על צורך לעבוד על התקשורת בהירה ומאוזנת בזוגיות. הקושי של דודו טופז להחזיק מערכת יחסים לאורך זמן והצורך בהתחדשות מתבטאים דרך כוכב ונוס בעקרב בהיבט דיס הרמוני לפלוטו במפה האישית.

צדק אשר נמצא במפת לידתו של דודו טופז במזל מאזניים ובצמידות למאדים ובהיבט דיס הרמוני לירח שלו במזל סרטן מעצימה ומגדילה את עוצמת הרגשות, את רגישותו והצורך לשמור על איזון רגשי.ונוס בעקרב בהיבט לפלוטו באריה מעצים את הצורך להיות במרכז ואת התשוקה שלו לעוד עוצמה ,כוח וצורך לכבוש עוד פסגה אתגר ועוד ..לב בכל מחיר .

מהתבוננות במעברים של הכוכבים בזמן הווה במפתו של דודו טופז ניתן לראות ש:
כוכב פלוטו המסמל התחדשות, מוות ולידה מחדש,כוחניות אלימות, משיכה ודחייה ונמצא במזל גדי המסמל בין היתר חוק ומוסר יוצר זווית דיס הרמונית למרקורי הקשור ...לתקשורת ולביטוי אישי ועבודה ומראה על אפשרות להמון תסכול כעס הנובעים מאובדן כוח וכבן מזל בתולה כנראה שהכעס קשור לעבודה .ישנו צורך התפתחותי לעשות שינוי משמעותי בחייו ולהגיע לאיזון והתחדשות גם ברמה המקצועית – מרקורי. פלוטו בגדי מראה על צורך לעשות טרנספורמציה ולהתבגר . אם נוסיף את מאדים במעבר שנמצא גם כן ממול למאדים במפת לידתו של דודו טופז נוכל לראות המון כעס שאולי מתבטאים באלימות ותחושה שהוא נלחם לבד על החיים שלו וחייב לשרוד .אם נוסיף את מעבר כוכב אוראנוס במזל דגים שנמצא מול השמש שלו נקבל תחושה של שוק, הלם, ניכור, טראומה ותחושת קורבנות.
קרוב לוודאי שלאחר פרשה זו חייו ישתנו מן הקצה אל הקצה יהיה אשר יהיה תוצאות הפרשה העגומה הזו. נראה שדודו טופז נמצא בפרשת דרכים בחייו אך יחד עם זאת יש לו הזדמנות לעשות מהפכה בחייו
שמשתקפים במעבר של אוראנוס מול השמש שלו אם ירצה באמת כך שמלבד ההצלחה, ההישגים המקצועיים והכלכליים שאפיינו אותו יוכל להגיע בסופו של דבר גם לשקט נפשי שהוא כל כך משתוקק לו .


 

התגברות האלימות כלפי ילדים בארץ מנקודת מבט אסטרולוגית

לצערנו בימים אלו אנו עדים בארץ להתגברות של אלימות, הזנחה, וניצול מיני כלפי ילדים ובתוך המשפחה .
כשבודקים את מצב השמים נכון לעכשיו באופן כללי ובהקשר למפת לידה של מדינת ישראל ניתן לראות שמאדים(הקשור גם לאלימות) במעבר במזל סרטן(משפחה ילדים קטנים,תינוקות,תחושת ביטחון) יצר זווית מאתגרת לשמש(ילדים) במעבר במזל טלה(חתימה נוספת לאלימות) וגם מולות(180 מעלות) בזמן האחרון לפלוטו במזל גדי(הגברת האלימות וכישלון מוסרי במשפחה).

בנוסף מאדים היה ויצא מנסיגה וצבר המון כוח ותאוצה .

מאדים במעבר יצר 90 מעלות(זווית מאתגרת) לנפטון במפת המדינה בפעם השלישית בגלל הנסיגה מה שיכול להגביר את פריצת הגבולות ופגיעה בחפים מפשע וקורבנות(מאדים בזווית 90 מעלות לנפטון) כולל תינוקות וקשישים וגם הזנחה במשפחה.


נפטון במעבר בשמים יוצר 90 מעלות מדויק בימים אלו לשמש(ילדים) של המדינה במזל שור(ביטחון פיזי) מה שיוצר פגיעה ותחושת איבוד שליטה ופריצת גבולות.


כמו כן, זנב דרקון במעבר יצר צמידות למאדים(שוב מגביר ומחזק פוטנציאל לאלימות ולרגישות) באריה(ילדים). 

בנוסף במפה המקודמת של  ישראל יש עוד 2 היבטים שמחזקים את הנושא בתקופה הזו.

מאדים מקודם במפת המדינה מבית 12(אלימות שהייתה נסתרת) יוצר 90 מעלות ליופיטר בקשת בבית 3 מה שיכול להסביר אולי את ריבוי המקרים במשפחות חרדיות ויופיטר בקשת בבית 3 משקף את חשיפת האמת גם באמצעי התקשורת.

מאדים בקידום שמש נמצא בצמידות לאופק ויוצר 90 מעלות לרום שמים(סרטן)\תחתית שמים(בית משפחה) בגדי) מה שעלול להגביר אלימות במשפחה.

לצערי נראה שיש פוטנציאל שהמצב הנתון עלול להימשך בחודשים הקרובים(חלק מההיבטים במעברים עם מאדים יסתיימו בשבוע הקרוב).

לא נגזר עלינו לחיות ולקבל אלימות כגזירה משמים אך מה שקורה הוא שהאנרגיה הזו מעלה דפוסים עתיקים על פני השטח על מנת להגיע לריפוי גם ברמה הפלנטארית
והאישית ויש כאן הזדמנות לסיים ולעקור מהשורש אחת ולתמיד את התופעה וליצור ריפוי עמוק.

כמו כן חשוב להדגיש שמעברים אלו יכולים לשקף עוד דברים שונים בעיקר בניתוח מעברים למפת המדינה.

בוא ונקווה שהמודעות לנושא תעלה וגם שהרשויות במדינה יוכלו לטפל בנושא ביתר יעילות.



מעבר כוכב צדק ממזל קשת למזל גדי

עם יציאת כוכב צדק ממזל קשת וכניסתו למזל גדי ב 19 לדצמבר 2007 מסתיימת לה שנה מאוד אינטנסיבית ומיוחדת במינה עם הרבה מאוד אירועים. ראשית בואו ונבין מה המשמעות של כוכב צדק ואיך הוא משפיע על חיינו. כוכב צדק(יופיטר) שליטו של מזל קשת הוא הגדול מבין כוכבי הלכת במערכת השמש שלנו וככזה הוא נוטה להרחיב ולהגדיל כל מה שהוא נוגע גם בחיינו. למרות שצדק מכונה באסטרולוגיה הקלאסית "המטיב הגדול" הוא מעצים ומגדיל גם דברים לא רצויים בחיינו ומסוגל ליצור הפרזות, עיוותים, נזקים, שקרים, גזענות ועוד אי אלו תופעות לא נעימות. כאשר צדק מנותב ופועל נכון הוא מטיב והוא יודע להטיב, ויכול להרעיף שפע, אופטימיות, שמחת חיים, הגדלת הפוטנציאל הקיים, "מזל"\אפשרויות, אינטואיציה וחיבור לאמת הפנימית, כנות, ידע רב ואמיתי ועוד הרבה מתנות.

אם נחבר את מה שנאמר עד עכשיו ונוסיף לכך שכוכב צדק שהה במזל שלו עצמו מזל קשת מסוף נובמבר 2006 נקבל "מנה כפולה" של השפעה לכל כיוון אפשרי. נחבר לכך את החיבור לכוכב פלוטו אשר שהה ושוהה עדיין בקשת ונקבל הרבה מאוד תופעות ואירועים.שפע ידע בעיקר רוחני שהגיע ושיכול להוביל להתפתחות רוחנית מועצמת על כדור הארץ בעיקר כאשר שני כוכבים אלו עברו סביב מרכז הגלקסיה במעלה 27 בקשת. כמו כן חשיפת שחיתויות בפוליטיקה אצלנו ובעולם, שינויים חדים בבורסה בארץ ובעולם. אירוע נוסף שרואים בו את " מגע יופיטר" הוא "הסוד" שפרץ בגדול בארץ ובעולם כמו אש בשדה קוצים ומציע התרחבות ושפע ללא גבולות, גדילה והתפתחות תוך ישום ושילוב של עקרונות רוחניים ומדעיים של התנהלות וחשיבה(אוראנוס בדגים) חיובית(יופיטר בקשת).
כמו כן " ועדת וינוגרד " אשר קמה במטרה לחשוף את האמת סביב מלחמת לבנון השנייה, תופעות גזעניות בארץ כלפי העדה האתיופית אך לא רק, גילוים של נאציזם בארץ ובעולם ובמחנה השמדה בפולין, המשך הטרור על רקע דתי לאומני, וועידת אנאפוליס עם מעבר של צדק בבית התקשורת של המדינה ועוד תופעות רבות. ברמה האישית יותר כל אחד חווה את השפעתו של צדק בהתאם למפתו האישית בכל תחום אפשרי .

ועכשיו כוכב צדק נכנס למזל גדי ואיתו יצטרף ב 26 בינואר כוכב פלוטו שעליו ידובר עוד רבות. מה צפוי לנו עם כניסת כוכב צדק למזל גדי בתקופה הקרובה?. לכאורה זהו מצב של אנרגיות מנוגדות, כוכב צדק מרחיב וארכיטיפ גדי מגבש, מכווץ ומצמצם דברים אך דווקא השילוב הזה יכול לפעול לכיוון מבוקר ואחראי יותר של התרחבות וגדילה תוך בגרות, בשלות, ואחריות ביחד עם יכולת עמידה שמאפיינים כל כך את מזל גדי. הגדי שואף להצלחה ולהישגים קונקרטיים תוך התמקדות במטרה. יופיטר בגדי יחד עם השפעת סטורן בבתולה יכולים להוריד אותנו מהעץ הגבוהה שאליו טיפסנו ולדרוש מאיתנו להפסיק את כל " החגיגות והקראחנות" ולאלץ אותנו לקרקע דברים למציאות ולהציג קבלות ואמינות. נוכל לראות שינויים פוליטיים וחברתיים מתרחשים שיתחזקו עם כניסת פלוטו לגדי. יופיטר בגדי יכול להרחיב ולהוביל לחקיקה משפטית וענישה הולמת יותר בארץ בנושא תקיפה נגד זקנים וקשישים וחסרי הגנה שעלולים להתחזק בעיקר במולות של מרס מול יופיטר במהלך דצמבר ואפריל הקרוב מה שיאלץ תגובה הולמת יותר מצד הרשויות. הגישה מבחינה כלכלית ברמה האישית והקולקטיבית תהיה התרחבות מבוקרת יותר תוך חיפוש ואימוץ תהליכים אמינים ויעילים יותר, השקעות בטוחות יותר עם פחות סכנות הימורים, "הבטחות נוצצות" ואופטימיות עיוורת.
ברמה הרגשית והאישית ניתן לצפות במהלך סוף דצמבר ואפריל דרך המולות של מרס בנסיגה במזל סרטן מול צדק בגדי לתהליכים של שחרור דפוסים רגשיים או התפרצויות של כעסים ורגשות מודחקים בתוך המשפחה אך לא רק שם .יופיטר בגדי יכול לדרוש יותר התעלות, בגרות, ואיפוק כך בסופו של דבר נקבל אפשרות לאיזון וביטוי הולם יותר של הביטוי הרגשי, ביטוי האמת הפנימית ואפשרות לחיזוק אישי ואת הקשר המשפחתי אוליי. כמו כן יתכנו שינויים ורפורמות בנושאי בריאות עם סטורן בבתולה ובהיבט לצדק בינואר ומאוחר יותר. בנוסף קרקוע, סינון וישום של כל הידע הרוחני שהגיע עם יופיטר בקשת ועכשיו יעמוד למבחן המציאות.המזלות שיושפעו מהמעבר הם בעיקר הגדיים,סרטנים,מאזניים וטליים וכל מי שיש לו כוכבים במזלות הללו. זהו מדגם מייצג של אירועים פוטנציאלים עם כניסת צדק לגדי בתקופה הקרובה.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים