דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 

 

תחזית אסטרולוגית חודשית  - יולי 2024
מאת דניאל רועה

מומלץ לקרוא גם את מזל האופק שלכם.

לקביעת ייעוץ אישי עם המפה שלכם או טיפול בתשלום הנותן מענה לשאלות שלכם  צרו קשר ב 050-7726622



לקבלת התחזית ותכנים אחרים לחצו על הלינק הבא

21.3-20.4
טלה

 מקבץ של שלושה כוכבים במזל סרטן הכוללים את השמש, ונוס ומרקורי ונמצאים בבית המשפחה והבית מצביעים על צורך להתמלא מהבית והמשפחה במהלך תחילת יולי. מעברם של מקבץ הכוכבים ממזל סרטן למזל אריה לעומת זאת מצביעים על צורך להוציא החוצה את מה שיצרתם לאחרונה. זמן טוב לאמנים וליוצרים שביניכם במיוחד ולחיזוק הקשר עם ילדיכם. הכוכבים מאדים ואוראנוס הנמצאים במזל שור עלול להצביע על אנרגיה לא יציבה ומאבקים סביב כסף ורכוש מול הסובבים אתכם במיוחד בין 14 ל 17 ליולי. שימו לב!


 
21.4-20.5
שור
    
הכוכבים מאדים ואוראנוס הנמצאים במזל שלכם, מזל שור ייצמדו אחד לשני בין ה 14 ל 17 ביולי וליצור אנרגיה מאוד לא יציבה וגם לא צפויה ולגרום לתגובות מפתיעות ואפילו אלימות. שימו לב ושחררו את הנטייה להגיב בצורה אימפולסיבית. כוכב צדק אשר ימצא במזל תאומים לשנה שלמה ובבית הכספים שלכם דוחף אתכם לכיוון הנאות החיים ויכול לדחוף אתכם לכיוון של תגובות מופרזות עם כסף במיוחד בין ה 14 ל 17 ביולי. מקבץ של שלושה כוכבים בבית המשפחה והבית הכוללים את השמש, ונוס ומרקורי עשוי להצביע על מיקוד בבית ובמשפחה וליותר חיבור פנימי.
 
21.5-21.6
תאומים 
    
אתם נמצאים בתקופה טובה יחסית בהשפעת כוכב צדק הנמצא במזל תאומים, המזל שלכם ומרעיף שפע במגוון תחומים. השמש, מרקורי וונוס הנמצאים בבית הכסף והרכוש שלכם ובמזל סרטן מחזק את החושים האינטואיטיביים סביב כסף ורכוש והצורך לצמיחה כלכלית. המקבץ המדובר יעבור למזל אריה בהדרגה כבר מתחילת יולי ויחזק את חיי החברה שלכם עוד יותר ביחד עם כוכב צדק הנמצא במזל תאומים. זמן להיכרויות ולהוביל את האנשים סביבכם. בקריירה אתם עושים חשיבה מחודשת וחשבון נפש.
 
22.6-22.7

סרטן
    מזל טוב לבני ובנות מזל סרטן שיחגגו החודש יום הולדת. מקבץ של שלושה כוכבים אישיים ביניהם, השמש, מרקורי וונוס הנמצאים במזל סרטן מחזקים את הצורך בחיבור לעצמכם ולעולמכם הפנימי. כמו כן, החיבור למשפחה ולבית חזק ביותר בתקופה הזו ומהווה מקור לתמיכה וחוזק שלכם. כניסת כוכב מרקורי כבר בתחילת החודש ולאחריו גם ונוס והשמש לבית הכספים והרכוש שלכם ובמזל אריה, משקף צורך להתפנק ולפנק את הקרובים לכם וחיזור היצירתיות עם כספים. הימנעו מהפרזות בהוצאות על מנת למנוע בור כספי בחודש הבא.

 
23.7-22.8

אריה
    
מזל טוב לבני ובנות מזל אריה שיחגגו בסוף החודש יום הולדת. מקבץ של שלושה חודשים ביניהם, השמש, שליט המזל שלכם, והכוכבים מרקורי וונוס יעברו למזל אריה החל מתחילת החודש ויוסיפו יותר יצירתיות ורעיונות יצירתיים. זמן טוב לאמנים וליוצרים שביניכם. תקופה טובה לתחום הרומנטי. כוכב צדק הנמצא במזל תאומים מצביע על תקופה מאוד טובה בתחום החברתי ועל אפשרות להתחבר לשפע דרך חברים וקבוצות וארגונים שונים. כוכב מאדים ואוראנוס הנמצאים בבית הקריירה שלכם דוחפים אתכם להישגים מפתיעים אך גם לדברים בלתי צפויים.

 
23.8-22.9

בתולה

    כוכב צדק אשר נכנס לבית הקריירה וההצלחה שלכם לא מזמן ולמזל תאומים עשוי ליצור שפע של הזדמנויות בתחום הקריירה ולגרום להצלחה מקצועית. אתם מצליחים לשלב בין יכולת הניתוח המופלאה שלכם וההיגיון לבין האינטואיציה שלכם שמתעוררת בשנה הזו. מקבץ של שלושה כוכבים במזל סרטן מחזק את חיי החברה משלכם וההשפעה שלכם על קבוצות וארגונים יחד עם זאת גם יוצר שם יותר אינטימיות וחיבור אישי עם האנשים. כניסת מקבץ כוכבים למזל אריה במהלך יולי יאפשר לכם להתחבר ליותר השראה דמיון ויצירתיות.
 
 
23.9-23.10
מאזניים
    כוכב צדק הנמצא במזל תאומים למשך שנה שלמה מצביע אצלכם על שפע של יותר אפשרויות בתחום המקצועי אך במיוחד על יותר אפשרויות לנסיעות מעבר לים, לימודים ורצון להרחיב אופקים במגוון נושאים בשנה הקרובה. מקבץ של שלושה כוכבים אישיים ביניהם, השמש, מרקורי וונוס מצביעים על נטייה להוביל ולהתבלט יותר ועל אפשרות להגיע ליותר הישגים בתחום הקריירה. מעבר של מקבץ זה במהלך החודש למזל אריה עשוי להשפיע לטובה על חיי החברה שלכם ועל יכולת ההובלה בתוך קבוצות וארגונים.

 
 
24.10-21.11
עקרב
   כוכב צדק שיהיה במזל תאומים לשנה שלמה נמצא בבית המשויך לנושאים של מזל עקרב ועשוי להטיב עמכם מאוד עם כספים של בן או בת הזוג וכספים שיגיעו אליכם מהזולת ושפע של הזדמנויות בתחום העסקי והכלכלי ושותפויות עסקיות. אתם נהנים במהלך החודש מנסיעות והכרויות חדשות. כמו כן מקבץ של שלושה כוכבים במזל אריה הכוללים את השמש, מרקורי וונוס ובבית הקריירה וההצלחה שלכם עשוי להצביע על יכולת הובלה כוח משיכה חזק וחשיבה יצירתית יותר. 
 

 

22.11-21.12

קשת 
    בהשפעת הכוכבים מאדים ואוראנוס הנמצאים בבית העבודה והשרות שלכם, אתם מתקדמים קדימה בעיקר כלכלית ומגלים יצירתיות ומקוריות ויכולת הובלה יותר מהרגיל. כוכב צדק, שליט המזל שלכם, המכונה המטיב הגדול, נמצא בבית הזוגיות והשותפויות שלכם לשנה הקרובה ומאפשר לכם להתוודע לאנשים חדשים וליצור חברויות ושותפויות חדשות. כמו כן הזוגיות שלכם תזרום יותר והפנויים שביניכם יוכלו להכיר אנשים חדשים ואולי ליצור קשר חדש. חודש טוב לנסיעות, לימודים והרחבת אופקים.

 
22.12-20.1
גדי
    מקבץ של שלושה כוכבים הכוללים את הכוכבים, ונוס, מרקורי והשמש ונמצאים בית הזוגיות והשותפויות ובמזל סרטן עשויים לרכך מעט את היחסים עם בן או בת הזוג שלכם והשותפים וגם מי שאתם פוגשים במהלך היום. אותו מקבץ שנמצא בבית הזוגיות יעבור למזל אריה ועשוי לחזק נושאים כספיים ואת החיבור לעולמכם הפנימי. כוכב צדק המכונה באסטרולוגיה גם המטיב הגדול, נמצא בבית העבודה והשרות שלכם ובמזל תאומים למשך שנה שלמה ועשוי להטיב ולהביא לחיים שפע של הזדמנויות בתחום המקצועי. חשוב לבדוק לעומק מה הכי מדויק לכם.
 
21.1-18.2
 
דלי
 
    מקבץ של שלושה כוכבים בבית העבודה והשרות שלכם הכוללים את השמש, ונוס ומרקורי הנמצאים כעת במזל סרטן מחזקים את היחסים בעבודה ומאפשרים יותר יצירתיות ואינטימיות מול מי שאתם עובדים. כניסת אותם כוכבים אשר יכנסו במהלך יולי למזל אריה ולבית הזוגיות והשותפויות שלכם עשויים להטיב עם שותפים ובני זוג למעט לזמן קצר שבו הם יעמדו מול כוכב פלוטו וידרשו מבני זוג ושותפים להיות במקום שרואה יותר את האחר ולא רק מתמקד בעצמו. כוכב צדק אשר ימצא במזל תאומים למשך כשנה ובבית היצירתיות שלכם יאפשר לכם להביא לעולם את מי שאתם ואת היצירה שלכם.

 
19.2-20.3
 דגים
  כוכב נפטון, שליט מזלכם וכוכב שבתאי הנמצאים במזל דגים ובנסיגה מאלצים אתכם בתקופה הקרובה להעריך מחדש את החיבור שלכם עם עולם הרוח ולמצוא דרך מאוזנת יותר הכוללת גם דרכים וכלים מעשיים לחיים. מאדים ואוראנוס הנמצאים במזל שור וקרובים אחד לשני מצביעים על תקשורת מעט אגרסיבית ולא צפויה עם הסובבים אתכם בעיקר סביב עניין של חומר וכסף. מקבץ של שלושה כוכבים בבית היצירה והילדים לעומת זאת מרככך את האווירה בעיקר מול ילדיכם ומחזקים את האמנים והיוצרים שביניכם. 

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים