דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 

 

תחזית אסטרולוגית חודשית  - אוקטובר 2024
מאת דניאל רועה

מומלץ לקרוא גם את מזל האופק שלכם.

לקביעת ייעוץ אישי עם המפה שלכם או טיפול בתשלום הנותן מענה לשאלות שלכם  צרו קשר ב 050-7726622



לקבלת התחזית ותכנים אחרים לחצו על הלינק הבא

21.3-20.4
טלה

 ליקוי החמה שיתרחש ב 2 לאוקטובר, בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ובמזל מאזניים ימקד את תשומת הלב שלכם החודש סביב מערכות יחסים ושותפויות למיניהם. הליקוי בא לעשות סדר בנושאים האלה ולחבר אתכם לכל אום דפוסים והרגלים במערכות היחסים שלכם שאתם לא מספיק מודעים אליהם או לא מצליחים עדיין לשנות. שבועיים לאחר הליקוי תוכלו לראות לאן פניכם מועדות. מבחינה כלכלית תוכלו לקבל רוח גבית משליט המזל שלכם מאדים וכוכב שבתאי וונוס אך חשוב לגייס את מרב הסבלנות על מנת לבנות דברים טובים לאורך זמן.


 
21.4-20.5
שור
    
ליקוי חמה שיתרחש ב 2 באוקטובר במזל מאזניים ובבית העבודה והשרות אצלכם, מצביע על צורך לארגן מחדש את התקשורת ומערכות היחסים שלכם בתחום המקצועי ולעשות סדר. יחסים שלא משרתים אתכם יותר עלולים להסתיים לעומת זאת יחסים שיכולים לתרום לכם מקצועית עשויים להיכנס לחייכם. חשוב לנהוג באיזון ולפעול בצורה דיפלומטית עם חברים לעבודה בשבועיים הקרובים עד שתתקבל בהירות בנושא המקצועי. ונוטס, שליטת המזל שלכם יוצרת זוויות הרמוניות מבית השותפויות והזוגיות ויכולה לשקף תקופה יציבה יותר בשותפויות.
 
21.5-21.6
תאומים 
    
לאחר תקופה של מספר חודשים שכוכב צדק נמצא בהילוך ישיר במזל שלכם, מזל תאומים, הוא יכנס לנסיגה החודש עד לחודש פברואר 2025 ובתקופה זו תבחנו מחדש את האופן שבו צמחתם ואת החיבור שלכם לאנשים, קשרים זוגיים, שותפויות וכל אדם חדש שאתם מתחברים ותראו מה נכון לכם. יתכן מאוד שהפרזתם ונוצר עומס וחלק מהאנשים האנשים שהכרתם כבר לא ירגיש לכם נכון להתחבר אליהם. ליקוי חמה במזל מאזניים ובבית היצירה שלכם ב 2 לאוקטובר עשוי בסופו של דבר להטיב עם האמנים שביניכם. היחסים עם ילדיכם ייבחנו מחדש גם כן. מקצועית וכלכלית צפויה תקופה טובה יותר.
 
22.6-22.7

סרטן
    כוכב מאדים היוצר מבנה הרמוני משולש של כוכבים מתוך מזל סרטן עשוי להצביע על תקופה של בניה והתחדשות ויכולת לגייס יותר כוח רצון, התמדה ויצירתיות בחיים שלכם ביחסים עם ילדיכם. ליקוי חמה שיתרחש ב 2 לאוקטובר במזל מאזניים ובבית המשפחה והבית במפה שלכם יכול להצביע על צורך ליצור איזון והרמוניה ותקשורת יותר מאוזנת והרמונית עם בני הבית והמשפחה וגם לחדש דברים בתוך הבית. מקצועית אתם נמצאים בתקופה של עשייה וחיזוק היסודות שלכם. זמן טוב ליצור קשרים ממקום שונה ממה שהייתם רגילים עד היום.

 
23.7-22.8

אריה
    
השמש יהיה בליקוי ב 2 לאוקטובר וגם אם לא יראה בארץ הוא בהחלט יורגש גם אצלכם. ליקוי החמה שיתרחש במזל מאזניים עשוי להשפיע על כל מי שיש לו כוכבים במיוחד סביב מעלה 10 במזל מאזניים אך באופן כללי ישפיע על התקשורת וחיי החברה של בני ובנות מזל אריה והאינטראקציה עם הסביבה הקרובה שלכם. ונוס הנמצאת בבית המשפחה והבית שלכם יוצרת מבנה הרמוני של משולש של כוכבים ויכולה להשפיע לטובה ולאורך זמן על מערכות היחסים עם בני הבית והמשפחה שלכם גם אם תידרש אצל חלק מכם טרנספורמציה ביחסים.

 
23.8-22.9

בתולה

    כוכב צדק הנמצא כבר מספר חודשים במעבר בהילוך ישיר בבית הקריירה וההצלחה שלכם ובמזל תואמים יכנס החודש למספר חודשים לנסיגה מה שאומר שהתרחבתם וצמחתם או לפחות היו לכם שפע של הזדמנויות לעשות זאת בתחום הקריירה וכעת אתם בוחנים מה נכון לכם וזה הזמן לבחון הצעות ולחשב מסלול מחדש בתחום המקצועי והקריירה ולדייק יותר. ליקוי חמה שיתרחש ב 2 לאוקטובר במזל מאזניים ובבית הכספים והרכוש שלכם מאלץ אתכם ליצור איזון והרמוניה בתחום הפיננסי ולדייק עם הוצאות. חברתית ובזוגיות אתם נמצאים בתקופה של בניה והתחדשות.
 
 
23.9-23.10
מאזניים
    החודש בני ובנות מזל מאזניים עומדים לפני ליקוי חמה ב 2 לאוקטובר אשר יכול להשפיע במיוחד למי שנולדו ביום הזה או שיש להם במפת הלידה האישית כוכבים סביב מעלה 10 במזל מאזניים או במזלות הקרדינאליים (טלה, מאזניים, גדי וסרטן) ההשפעה תהיה לפחות שבועיים ויותר. הנושא המרכזי החודש יהיה מערכות יחסים בחייכם כולל הרומנטיות והצורך ליצור בהן איזון והרמוניה ולפעול ממקום של דיפלומטיה. ליקוי הירח יכול לשבש את הראיה כדי שתוכלו להתחבר פנימה ולהבין מה באמת חשוב לכם. כלכלית אתם בתקופה טובה של עשייה מאוזנת יותר אך המתינו לפחות שבועיים עד אחרי הליקוי להחלטות גדולות עם כסף.
 
24.10-21.11
עקרב
   ליקוי החמה אשר מתרחש במזל מאזניים במעלה 10 עשוי להשפיע אלכם על תחום ההשפעה ברמה הגדולה יותר אך ליקוי כמו ליקוי לא תמיד ברור לאן הדברים ילכו במיוחד במקרה הזה שחררו ציפייה ושליטה והיו פתוחים לשינויים שיגיעו. ההבנה תגיע בהמשך. ונוס, שליטת בית הזוגיות והשותפויות שלכם הנמצאת במבנה הרמוני עם הכוכבים מאדים וכוכב שבתאי יכול להעיד על תקופה של בניה מחדש לאורך זמן בתחום הפיננסי אך שידרוש מכם עשייה והתמדה ויחד עם מבנה מששול הרמוניה נוסף של כוכבים ממזלות מיסוד האדמה היוצר גם מגן דוד יכול להצביע על יותר מעשיות ודיוק בעשייה שלכם החודש.

 

22.11-21.12

קשת 
    ליקוי החמה אצל בני ובנות מזל קשת יכול להשפיע על התחום החברתי והתקשורת שלכם עם חברות וקבוצות וגם עם חברים. חלק מכם יאלץ לקחת את הדברים ברצינות ולבחון את המצב ולעשות שינוי בתחום החברתי. כוכב צדק, שליט מזלכם ושליט בית הזוגיות והשותפויות שלכם יכנס למצב נסיגה החל מה 9 לאוקטובר ויכול לאלץ אתכם להתבונן ולראות את האופן שבו אתם מתחברים לאנשים ויוצרים שיתופי פעולה במיוחד בשנה האחרונה. האם אתם מתקשרים בצורה פתוחה ומאפשרת או לחלופין כופים את דעותיכם על אחרים? מקצועית אתם נמצאים בתקופת צמיחה אפשרית והתחדשות אפשרית.

 
22.12-20.1
גדי
    השמש הירח מרקורי נמצאים אמנם בבית הקריירה וההצלחה ובמזל מאזניים כבר בתחילת החודש אך ליקוי החמה שיתרחש באותו בית ב 2 לאוקטובר ובמזל מאזניים יכול לטרוף את הקלפים בכל הנוגע לקריירה ולהצלחה מקצועית לפחות לאורך שבועיים או יותר. לאחר השבועיים הראשונים תהיה יותר בהירות לגבי הכיוון שהקריירה שלכם תלך. זה יכול להיות גם כיוון חיובי. הכוכבים ונוס, מאדים ושבתאי יוצרים מבנה משולש כוכבים הרמוני שעשוי להשפיע אצלכם על נושא שותפויות,  מימוש ידע ותחום פיננסי וחיבור לאינטואיציה.
 
21.1-18.2
 
דלי
 
    ליקוי החמה שיתרחש ב 2 לאוקטובר במזל מאזניים במעלה 10 עשוי לערער את מערכת האמונות שלכם לגבי חוקי היקום, הסדר והחיים ולהביא אתכם למחשבות חדשות או לפחות בצורך לבחון מה נכון ומדויק לכם. יתכנו גם שיבושים בנסיעות או מול מערכת יחסים הקשורה לארגון או אדם בחו"ל. אך בטווח של שבועיים הדברים עשויים להתבהר. מבנה משולש הרמוני של הכוכבים ונוס, מאדים ושבתאי בבית הקריירה העבודה והכספים עשוי להראות על תכנון ועשייה הרמוני ומסודר של פעילות שתשפיע לטובה לטווח ארוך על ענייני עבודה קריירה והתחזקות כלכלית.
 
19.2-20.3
 דגים
  ליקוי חמה שיתרחש ב 2 לאוקטובר במזל מאזניים עשוי להשפיע על כספים גדולים של בן הזוג או כספים שאתם ממונים עליהם אך רק שבועיים אחרי הליקוי הדברים יתבהרו. מבנה משולש הרמוני של כוכבים במזלות מיסוד המים בין שבתאי במזלכם לבין ונוס ומאדים הנמצאים בעקרב וסרטן בהתאמה מצביעים על יכולת להוציא לפועל דברים ולבנות דברים לאורך זמן בצורה טובה ויסודית. תקופה טובה לאמנים וליוצרים שביניכם. היחסים עם ילדיכם עשויים להתחזק בתקופה הזו ואתם יכולים גם להציג התנהלות טובה מולם גם להיתפס כסמכות. 

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים