דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 

 

תחזית אסטרולוגית חודשית  - מרץ 2024
מאת דניאל רועה

מומלץ לקרוא גם את מזל האופק שלכם.

לקביעת ייעוץ אישי עם המפה שלכם או טיפול בתשלום הנותן מענה לשאלות שלכם  צרו קשר ב 050-7726622



לקבלת התחזית ותכנים אחרים לחצו על הלינק הבא

21.3-20.4
טלה

 שליט המזל שלכם, כוכב מאדים הנמצא במזל דלי כעת ובסמיכות לכוכב ונוס, מעצים את הנראות והנוכחות שלכם בתחום החברתי ובכל הפעילויות שאתם עושים בקבוצות וארגונים. דווקא איפה שלא תצפו, במפגשים חברתיים עם אנשים שלא נראה קרוב לעולמכם, עשוי להתחיל קשר רומנטי שיוכל להוביל לקשר רציני וקבוע ואולי מאוחר יותר גם קשר שיתמסד. כלכלית אתם שופעים אנרגיה ורעיונות חדשים ומקוריים ליוזמות חדות שעם הזמן וההתמדה עשויים להביא לכם הצלחה כלכלית.


 
21.4-20.5
שור
    
מקבץ של שלושה כוכבים בבית הקריירה שלכם הכוללים את מאדים, פלוטו וכוכב ונוס במזל דלי מצביע על אנרגיה יצירתית ומקורית ועל ראיה יוצאת דופן ויכולת לגייס אנשים להצלחת פרויקטים מקצועיים. את כל אלו אתם יכולים למנף להצלחתכם ולהצלחת הארגון או מקום העבודה שאתם משתייכים אליו. חשוב שתדעו לשתף פעולה עם גורמים נוספים ולא תהיו סוליסטים רק. כוכב צדק הנמצא במזל שלכם, מזל שור ממשיך להביא לחייכם שפע של דברים טובים והזדמנויות שיכולים להעצים אתכם כלכלית.
 
21.5-21.6
תאומים 
    
השמש הנמצאת כעת בבית הקריירה שלכם ביחד עם כוכב שבתאי, מרקורי, שליט המזל שלכם וכוכב נפטון מאפשרים לכם להתבלט ולעורר השראה באנשים רבים. יחד עם זאת כשמדובר באנרגיה של מזל דגים, אין לנו תמיד שליטה על ההצלחה והשיעור פה הוא לעשות הכי טוב למען הכלל ולשחרר שליטה. מקבץ של הכוכבים פלוטו, מאדים וונוס יכול להעיד על חודש של הרבה תנועה או נסיעות לחו"ל ורצון להבין דברים ברומו של עולם ורצון ללמוד דברים חדשים.
 
22.6-22.7

סרטן
    חודש מרץ עשוי להטיב עמכם כלכלית במידה ותסכימו להתחדש ותהיו אקטיביים במימוש הרעיונות שלכם בנושאים הפיננסיים. אתם לאט לאט מבינים מה עצר אתכם חברתית ודברים עולים על פני השטח וזה עלול להיות מעט לא נוח ואפילו מכאיב אך לשוב שתיקחו את זה ממקום טוב ותסכימו לבקש ולקבל עזרה במידה וזה יהיה קשה מדי. חברתית אתם נמצאים בתקופה טובה זה הזמן להתחבר לאנשים חדשים ולהפיק את המיטב מהם ומהקשרים איתם ולא להישאר  רק בבית.

 
23.7-22.8

אריה
    
מאדים וונוס הנמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם מכניסים יותר פלפל למערכות היחסים שלכם. הרווקים שביניכם יוכלו להיפתח לקשרים חדשים עם אנשים מעניינים ויוצאי דופן, שותפויות חדשות נפתחות בפניכם עם גורמים יצירתיים וחדשניים. כוכב פלוטו מעלה על פני השטח את כל מה שלא ראיתם ביחסים עם אנשים מוכרים ופחות מוכרים וזה יכול להעיק עליכם ואפילו לגרום לכעסים. בתחום הקריירה יגיעו אליכם שפע של הצעות מהסוג שלא הכרתם עד היום.

 
23.8-22.9

בתולה

    כוכב מאדים ונוגה הנמצאים בבית העבודה שלכם, במזל דלי ויוצרים זווית מאתגרת לכוכב אוראנוס מביאים מצד אחד המון מקוריות, תעוזה וחדשנות אך מצד שני גם התמרדות שלא אופיינית לכם או התמרדות כלפי הרעיונות שלכם של מי שיותר שמרן באופיו או לא רגיל לסוג כזה של עבודה מצדכם. חשוב לנשום ולקחת פסקי זמן כשיתאפשר לכם. עם בני זוג ושותפים אתם עלולים להרגיש שיש לכם פחות שליטה ביחסים וגם חוסר בהירות. גם כאן סבלנות היא נקודת המפתח.

 
 
23.9-23.10
מאזניים
    כוכב צדק ואוראנוס הנמצאים בבית כספי הזולת כולל בן הזוג ונמצאים בזויות מאגרות לכוכב מאדים ונוגה בנמצאים כעת במזל דלי, עלול להצביע על תקופה מאוד לא יציבה בתחילת חודש מרץ ועל צורך להיות זהירים יותר בעיקר עם כספים שאתם מנהלים או כספים של אחרים. חשוב להגיע להחלטות ממקום נינוח יותר ופחות אימפולסיבי. מקבץ 4 כוכבים בבית העבודה והשרות שלכם כולל שבתאי ונפטון מצביע על צורך לדייק במה שאתם עושים ועל תקופה מאתגרת יותר מול גורמים בעבודה.

 
 
24.10-21.11
עקרב
   אתם נמצאים בתקופה מאוד יצירתית אך בהשפעת כוכב שבתאי אתם מתבקשים ליותר התמדה וסבלנות על מנת להוציא לפועל את היצירתיות שלכם לפועל. חשוב להתמסר למה שאתם עושים ולשחרר שליטה. כוכב פלוטו, שליט המזל שלכם, מזל עקרב, אשר נכנס לבית הקשור לנושאים משפחה והבית ולמזל דלי לאחרונה מעלה על פני השטח נושאים שלא פתרתם עד היום בנושאים משפחתיים ועלול להציף אצלכם כאב. במידה וזה מתגבר בקשו עזרה מקצועית או שטפו אנשים קרובים.


 

 

22.11-21.12

קשת 
    מקבץ של 4 כוכבים בבית המשפחה והבית שלכם ובמזל דגים ביניהם הכוכבים שבתאי ונפטון מציפים נושאים של קארמה מהעבר שלכם ומול בני משפחה שעלולים ליצור תחושה של עצב, דכדוך ואפילו בדידות. כבני ובנות מזל קשת נסו לראות מה אמיתי ומה מדבר אליכם והתמודדו איתם ושחררו מה ומי שלא משרת אתכם יותר. כוכב צדק ואוראנוס הנמצאים בבית העבודה והשרות שלכם ובמזל שור משקפים תקופה מאוד יצירתית ושופעת בהזדמנויות מקצועיות בחנו מה טוב לכם ממקום רגוע.

 
22.12-20.1
גדי
    כוכב פלוטו עזב את מזל גדי ונכנס למזל דלי וכעת הוא נמצא בבית הכספים שלכם בידח עם הכוכבים מאדים וונוס אשר יוצרים זוויות מאתגרות לאוראנוס מה שיוצר יותר חוסר שקט ועלול להוביל להחלטות נמהרות בנשואים כספיים בשבוע הראשון של חודש מרץ. היו זהירים והפעילו יותר שיקול דעת והתייעצו בהחלטות משמעותיות עם אנשים אמינים. התקשורת עם הסביבה מאתגרת. לאמנים וליוצרים שביניכם צפויה תקופה מאוד יצירתית ושופעת רעיונות מקוריים, נצלו זאת ליצירה מעשית.  
 
21.1-18.2
 
דלי
 
    פלוטו שנכנס לאחרונה שוב למזל שלכם, מזל דלי מעלה על פני השטח את כל מה שלא היה במודעות שלכם על מנת שתטפלו בו אך זה עלול להיות לא נעים. חשוב שלא תתעלמו ממה שעולה. הכוכבים מאדים ונוגה הנמצאים אף הם במזל שלכם יכולים לחזק את הצד הרומנטי והמיניות שלכם ולהגביר את יכולת המשיכה שלכם ואת היוזמה שלכם. כלכלית חשוב להיות ערניים ולבדוק כל השקעה לעומק או להתייעץ עם מומחים בתחום הפיננסי לפני שאתם מחליטים על השקעה משמעותית.







 
19.2-20.3
 דגים
  השמש וכוכב מרקורי עברו על פני כוכב שבתאי הנמצא במזלכם, מזל דגים וחידדו את הנושאים שאתם נדרשים לעבוד עליהם כמו דיוק, תקשורת, ומימוש עצמי שיהיה מכוון לטובת הכלל וגם להסכים לזרוח ולהביא את המתנות שלכם לעולם. מקצועית אתם מתאוששים מכמה ימים מאתגרים שדרשו מכם יותר מיקוד והתמדה במה שאתם עושים אך אתם לא יכולים לנוח על זרי הדפנה ונדרשים להמשיך להיות חדים ומעשיים בעבודה. מבחינה כלכלית יש מספר רעיונות מקוריים אך חשוב לבדוק אותם שהם מבחינה מספרית.

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים