דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 
דף הבית >> תחזיות >> תחזית שנתית

תחזית שנתית לשנת 2016

מאת : דניאל רועה

מומלץ לקרוא גם את מזל האופק

למפה מתואמת אישית וייעוץ אסטרולוגי לשנה הקרובה מוזמנים ליצור קשר


לקבלת התחזית ותכנים נוספים נא לחצו על הלינק הבא

 

21.3-20.4
טלה -  השנה מתחילה אצל בני ובנות מזל טלה עם מקבץ של שלושה כוכבים בבית הקריירה והמעמד שלכם ועם סיום נסיגת כוכב מרקורי באותו בית בסוף ינואר. מה שאומר שיש רצון לרוץ קדימה בתחום הקריירה אך יחד עם זאת בעקבות נסיגת מרקורי אתם מבינים שיש צורך לשפר את התקשורת מול הציבור הרחב ובהתנהלות מול גורמים בכירים מכם וסמכויות. יצירת זווית הרמונית בין כוכב שבתאי השולט על בית הקריירה שלכם ובין אוראנוס הנמצא במזל שלכם החל מהאביב הקרוב מצביע על בשלות להצליח גם בחו"ל. בתחום הזוגי מלבד פברואר ונובמבר שבהם תרגישו צורך לקחת את הזוגיות קדימה וצורך לעשות שינויים לא צפויים קשיים יוצא דופן. כלכלית אתם נאלצים במהלך השבוע הראשון של פברואר ואמצע נובמבר להתארגן מחדש ולהגדיר מטרות חדשות בתחום הפיננסי ולאמץ גישות או תהליכים בריאים בדומה לייעוץ עסקי או כלכלת משפחה. הימצאותו של כוכב צדק בבית העבודה והבריאות שלכם מאלץ אתכם לעשות רפורמה אישית בתחום הבריאות. מקצועית צפוי שפע הצעות עבודה לפחות עד לספטמבר 2016. מאדים אשר ישהה עד לאוגוסט במזל עקרב מצביע על התחדשות בתחום המיני והרגשי.

 
21.4-20.5
שור -  כוכב מרקורי אשר מתחיל את הנסיגה שלו בבית הקריירה שלכם כבר בתחילת השנה מצביע על צורך מידי בדרך שבה אתם תופסים את הקריירה שלכם. זמן מעולה לשנות דפוסי תקשורת והרגלי התנהלות מול מי שקשור אליכם מקצועית. כמו כן חשוב למצוא דרכים חדשות ומעודכנות יותר עבורכם על מנת ליצור קשר עם הציבור הרחב ועל מנת להגיע אליו ואל הלקוחות שלכם. ונוס, שליטת המזל שלכם תיצור זוויות מאתגרות לכוכבים פלוטו ואוראנוס במהלך פברואר ונובמבר מה שמצביע על צורך לקחת את מערכות היחסים שלכם בידיים ולתקן את מה שדרוש תיקון.חלק ממערכות היחסים שלא ניתן יהיה לעשות איתם קפיצת מדרגה ושלא משרתים אתכם עלולים להסתיים. כוכב צדק הנמצא בבית היצירה שלכם עשוי להטיב עם האמנים והיוצרים עד לספטמבר 2016. מספטמבר 2016 יכנס כוכב צדק לבית העבודה שלכם. כניסה של כוכב צדק לבית העבודה שלכם ולמזל מאזניים מצביע על שפע של מערכות יחסים והכרויות חדשות על רק מקצועי שעשויות להביא גם הצעות עבודה חדשות. מאדים אשר ישהה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם עד לאוגוסט לסירוגין מצביע על חריש עמוק בנושאים הללו ועל צורך להתחדש ולהעיז יותר על מנת להתקדם. אי התקדמות השנה בתחום זה פירושו חידלון. כלכלית נדרשת מכם יותר אחריות עם כספים בעיקר מול לקוחות ואחרים.

 
 
21.5-21.6
תאומים -  השנה מתחילה עם היצמדותה של ונוס לכוכב שבתאי בבית הזוגיות שלכם מה שיכול להעיד על יותר כבדות במערכות יחסים ואף על ריחוק אך גם על צורך לקחת את מערכות היחסים שלכם למקום רציני ,אחראי ובוגר יותר כולל מיסוד יחסים. כניסת ונוס בפברואר ונובמבר 2016 למזל גדי ולבית כספי הזולת אצלכם כאשר היא יוצרת זוויות דיס הרמוניות לכוכבים אוראנוס ופלוטו מצביע על תקופות מאתגרות יותר בכל הנוגע לכספים של הזולת ועל צורך לעשות שינוי בהתנהלות הכספית של האחר או מול התחום הפיננסי מול לקוחות. כמו כן ונוס במקום זה מראה על התעסקות עם נושא של אבדנים וגם מוות ועל נושאים של נטישה במערכות יחסים ומאפשר לכם לסגור מעגלים על מנת לזכות בחופש אמיתי אם תהיו מוכנים להתמודד עם אותם נושאים. כוכב מאדים הנמצא לסירוגין עד לתחילת אוגוסט 2016 בבית העבודה והשרות שלכם מצביע על הרבה עשייה, הובלה של נושאים ולקיחת יוזמות חדשות. נסיגת כוכב מאדים שם מראה על צורך בהתחדשות אמיתית בתחום המקצועי כולל הסבה או סיום עבודה במידה וזה לא משרת אתכם יותר בעיקר בין ינואר לאוגוסט 2016.
 
 
22.6-22.7

סרטן -  כוכב מאדים אשר נכנס למזל עקרב ולבית היצירה שלכם כבר בתחילת חודש ינואר 2016 ישהה שם עד לתחילת אוגוסט לסירוגין מה שאומר שתרגישו צורך לבטא את עצמכם במגוון דרכים. נסיגת מאדים באותו בית ישפיע במיוחד על האמנים והיוצרים שביניכם ויאלצו אותם להתחדש. כמו כן כוכב מאדים צפוי להשפיע גם על נושא הרומנטיקה בחייכם ועשוי להגביר את התשוקה המינית ואת הרצון לשלוט יותר במערכות היחסים שלכם. כוכב פלוטו אשר נמצא מזה תקופה ארוכה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ימשיך להשפיע על אותם נושאים במיוחד כאשר יצטרפו אליו במהלך ינואר ופברואר מקבץ של עוד שלושה כוכבים למזל גדי. ונוס, אשר גם הוא ימצא בפברואר ובנובמבר במזל גדי ויצור זוויות מאתגרות לפלוטו ואוראנוס מצביע על תקופות מאתגרות עם בני זוג ושותפים עם הרבה תהפוכות במערכות יחסים. הפעם תתקשו יותר לשבת על הגדר ולהמתין עד יעבור זעם ותצטרכו לקחת אחריות על היחסים שלכם. חלק מכם צפוי להחליט על סיום הקשר במידה ולא תצליחו לשנות את הדרוש תיקון. יצירת זווית הרמונית בין אוראנוס אשר נמצא בבית הקריירה והמעמד שלכם לבין שבתאי הנמצא בבית העבודה והשרות שלכם לאורך השנה מצביע על אפשרות למנף את הנושאים הללו ועל אפשרות לשלב בין ישן לחדש או ליצור שינוי שאין בו יותר מדי זעזועים.

 
23.7-22.8

אריה -  כוכב צדק,המכונה המטיב הגדול, נמצא בבית הכספים שלכם במזל בתולה עד לספטמבר 2016 מצביע על אפשרות להתרחבות וצמיחה כלכלית במידה ותדעו לפעול גם ממקום של התייעלות והקפדה על דיוק ותמנעו מאשליות. תקופה רגישה מבחינה כלכלית היא במהלך מרץ 2016. מקבץ של ארבעה כוכבים בבית העבודה שלכם כבר בתחילת השנה מצביע על מיקוד תשומת לבכם והצבת מטרות בתחום המקצועי לשנה הקרובה. ונוס אשר תיצור מבית העבודה זוויות מאתגרות לכוכבים פלוטו הנמצא גם כן בבית העבודה שלכם ולכוכב אוראנוס מצביע על החשיבות של מערכות יחסים על רקע מקצועי בעיקר במהלך פברואר ונובמבר 2016 ועל צורך לתקן את אותם מערכות יחסים שלא מטיבות אתכם. סכסוך עבודה עלול לגרום לכם לסיים את הקשר עם אותו מעסיק או גורם מקצועי עוד השנה במידה ולא תגיעו להסכם. כוכב מאדים אשר ישהה לסירוגין מינואר ועד תחילת אוגוסט 2016 בבית המשפחה והבית מצביע על מיקוד אנרגיה לכיוון הבית באותה תקופה. היווצרות זווית הרמונית בין כוכב שבתאי לאוראנוס במהלך השנה עשוי להצביע על אפשרות לזכות בהכרה ופרסום במיוחד לאמנים וליוצרים שביניכם במיוחד בחו"ל או עם גורמים הקשורים לחו"ל.

 
23.8-22.9

בתולה -  2015אתם ממשיכים ליהנות מהימצאותו של כוכב צדק במזל שלכם עד ל 10 לספטמבר המאפשר לכם התרחבות ושפע במספר נושאים כגון התחום המקצועי והבריאותי והצלחה בכלל. עם כניסת כוכב צדק למזל מאזניים החל מה 10 לספטמבר לשנה שלמה לבית הכספים והרכוש שלכם אתם עשויים ליהנות משפע של קשרים חדשים שישפיע במיוחד על התחום הכלכלי והעסקי בארץ ובחו"ל. עד אז תצטרכו להתמודד עם נסיגת כוכב מרקורי, שליט מזלכם כבר בתחילת השנה שעלול לאתגר אתכם מקצועית ובהתנהלות היום יומית ועם ילדיכם. כמו בכל נסיגת כוכב מרקורי והפעם במיוחד בגלל שהיא מתחילה בתחילת מזל דלי, צפו ליותר תקלות טכניות ובתקשורת עם חברים ואנשים הקרובים לכם. ונוס אשר תכנס כבר בינואר הקרוב למזל גדי ולבית העוסק בנושאי ילדים, אהבה ויצירתיות ותיצור גם בנובמבר זוויות מאתגרות לכוכבים פלוטו ואוראנוס אשר מצביע על התערערות אפשרית בכל אותם נושאים במיוחד עם אשים שאתם נמצאים בקשר רומנטי איתם אך עדיין לא בקשר ממוסד. אתם עשויים להרגיש צורך בלקחת את הקשר הרומנטי למקום יציב ובטוח יותר ובעיקר למקום שיש לכם בו יותר שליטה ופחות מרגישים בו חוסר אונים. במידה וזה לא יוכל להתממש יתכן ותחליטו לסיים את הקשר או הקשרים המדוברים.
 

 
23.9-23.10
מאזניים  - עם כניסת כוכב צדק למזל מאזניים החל מה 10 לספטמבר 2016 ולמשך שנה שלמה, צפו לשנה משופעת באפשרויות. כניסת צדק למזל מאזניים עשוי להשפיע במיוחד על מערכות היחסים שלכם ועל התחום הרומנטי. הפנויים שביניכם יוכלו להכיר אנשים חדשים כאשר חלק מהם יהיו על רקע רומנטי. הימצאותו של כוכב צדק במזלכם עשוי להשפיע לטובה גם על התחום המקצועי. כניסתו של כוכב מאדים לבית הכספים שלכם כבר בתחילת השנה ולמשך כשמונה חודשים לסירוגין עשוי להשפיע לטובה על המוטיבציה שלכם לשפר את מצבכם הפיננסי ואת ההכנסות שלכם. החושים העסקיים שלכם מתחדדים ואתם עשויים ליזום יותר. מקבץ של ארבעה כוכבים בבית המשפחה והבית שלכם במהלך ינואר ופברואר ביניהם ונוס שליטת המזל שלכם מצביע על חשיבות הנושאים המשפחתיים ורווחתכם בבית לאורך השנה הקרובה. ונוס שתיצור זוויות מאתגרות לכוכבים פלוטו ואוראנוס במהלך פברואר ונובמבר 2016 בבית המשפחה והבית מצביע על תקופות מאתגרות בתחום זה ועל רצון לשנות יחסים שלא מתפקדים באופן יסודי. לא מן הנמנע שיחסים שלא יוכלו לעבור טרנספורמציה עלולים להסתיים.
 
 
24.10-21.11
עקרב -  כוכב מאדים, השליט העתיק שלכם, יכנס למזל שלכם כבר בתחילת חודש ינואר וישהה שם עד לתחילת אוגוסט לסירוגין שזה יחסית הרבה מעבר לרגיל. כניסת מאדים למזל עקרב עשוי להוסיף המון אנרגיה ולעזור לכם לפעול וליזום במשך תקופה זו. יחד עם זאת חשוב שתמצאו נתיב יעיל לפריקת אנרגיה זו אחרת היא עלולה להפוך לתסכול מרירות וכעס וגם אלימות במקרה הקיצוני. במהלך תקופה זו יכנס מאדים לנסיגה מה שמצביע על צורך למצוא דרכים חדשות שבהן אתם פועלים. כמו כן מכיוון שמאדים שולט על בית העבודה והשרות שלכם ועל נושאים בריאותיים אתם צפויים לראות הרבה מאוד שינויים בתחומים הללו ובעיקר יעלה צורך להתחדש בנושאים הללו גם לאחר סיום הנסיגה מאוגוסט והלאה. ריבוי כוכבים במזל גדי כולל נסיגת מרקורי והימצאות כוכב ונוס בזוויות מאתגרות לפלוטו ואוראנוס במהלך ינואר פברואר ונובמבר דצמבר 2016 מצביע על שינוי במערכות היחסים עם בני זוג שותפים וסביבתכם הקרובה כאשר חלק מקשרים אלו, במיוחד אלו שלא יכולים להשתנות לטובה עלולים להסתיים. כוכב שבתאי הנמצא בבית הכספים והמשאבים שלכם ימשיך להשפיע עליכם אך היווצרות זווית הרמונית לכוכב אוראנוס עשוי להצביע על יכולת למנף הזדמנויות מקצועיות לרווח כלכלי במהלך השנה.

 

22.11-21.12

קשת  - כוכב צדק, שליט המזל שלכם אשר ימשיך לשהות בבית הקריירה והמעמד שלכם ובמזל בתולה עד ל 10 לספטמבר 2016 ימשיך להטיב ולהביא לכם שפע של הזדמנויות בתחום הקריירה והעבודה ולשפר את מעמדכם הציבורי. יחד עם זאת במרץ ובמאי 2016 הוא יצור זוויות מאתגרות לכוכבים שבתאי הנמצא במזל שלכם וגם לכוכב נפטון מה שיכול להצביע על צורך להיות יותר מפוכחים. כמו כן חשוב שתהיו קשובים לבית ולמשפחה ולא תתרכזו רק בעבודה ובקריירה ותפסיקו להיות שאננים לגבי אתגרים עם הבית והמשפחה משום שזה עלול להפיל אתכם גם בתחום המקצועי ומה שלא תסדרו ותטפלו עכשיו עלול לגדול ולדרוש מכם יותר זמן ותשומת לב מאוחר יותר.  יצירת זווית הרמונית בין כוכב אוראנוס הנמצא בבית היצירה שלכם ובין כוכב שבתאי הנמצא במזלכם עשוי להצביע על הצלחה ובניה של תשתית ארוכת טווח לאמנים וליוצרים שביניכם השנה. הימצאותו של ונוס בצמידות לכוכב פלוטו ובזווית מאתגרת גם לכוכב אוראנוס בפברואר ובנובמבר 2016 מצביע על תקופות מאתגרות יותר בתחום הכלכלי ועל צורך לקחת את עצמכם ברצינות, להימנע מפעולות ספונטניות ולתכנן יותר לטווח ארוך על מנת לשדרג את מצבכם הפיננסי במהלך 2016. בזוגיות אתם מתחילים את השנה עם נסיגת כוכב מרקורי אשר שולט על בית הזוגיות שלכם ומצביע על תקופה מאתגרת יותר בתקשורת עם בני זוג ושותפים למיניהם ועל צורך לשנות את דרך החשיבה וההתנהלות שלכם מול אותם גורמים השנה.
 

 
22.12-20.1
גדי  - כוכב מרקורי הנמצא בתחילת השנה בבית הכספים שלכם ובמזל דלי יכנס כבר בתחילת השנה לנסיגה אך רוב זמן הנסיגה הוא ישהה במזל שלכם מה שיכול להצביע על השינוי של האופן שבו אתם תופסים את המציאות ומתנהלים ביום יום. כמו כן התקשורת עם הסובבים אתכם עלולה להיות מאתגרת יותר במיוחד כאשר מרקורי ייצמד לכוכב פלוטו במזל שלכם ויצור זווית מאתגרת לכוכב אוראנוס הנמצא במזל טלה ובבית המשפחה והבית שלכם. תחילת הנסיגה של כוכב מרקורי בבית הכספים שלכם עשוי להצביע על מציאת דרכים מתוחכמות ומקוריות יותר להרחיב את ההכנסות שלכם גם אם אותם דרכים עלולות להיות מנוגדות לדרך החשיבה שלכם שבדרך כלל נוטה להיות שמרנית ומעשית יותר. ונוס אשר תשהה גם היא במהלך ינואר פברואר ונובמבר דצמבר 2016 במזל גדי ותיצור זוויות מאתגרות לכוכב פלוטו ואוראנוס עלולה להצביע על תקופה מאתגרת יותר במערכות היחסים שלכם ובזוגיות מה שיאלץ אתכם להשקיע יותר תשומת לב באותם נושאים. יחסים ללא בסיס יציב או שלא יטופחו ויעברו שינוי יסודי עלולים להסתיים. כוכב צדק הנמצא במזל בתולה עד ל 10 לספטמבר 2016 עשויים להמשיך להטיב עמכם מקצועית ונושאים הקשורים לחו"ל, לעבודה ולתחום האקדמי. החל מספטמבר עם כניסת כוכב צדק לבית הקריירה שלכם והמעמד שלכם למשך שנה שלמה יפתחו עבורכם שפע של אפשרויות והכרויות חדשות בתחום זה.

 
21.1-18.2
 
דלי - עם כניסת השנה החדשה כוכב מרקורי יכנס למזל שלכם אך במהרה הוא גם יעבור למצב נסיגה ויכנס שוב למזל גדי למשך מספר שבועות. מצב זה עלול ליצור יותר תקלות טכניות בעיקר במכשירי חשמל ומחשבים ובעיות תקשורת עם הסובבים אתכם, בעיקר עם חברים. יחד עם זאת יש לכם הזדמנות להסתכל על חייכם ממקום שונה ולשפר את התקשורת עם הסביבה הקרובה שלכם.כמו כן אמנים, יוצרים ואלו העוסקים בפיתוח והמצאות של דברים טכנולוגיים ואחרים יוכלו להגיע עד אמצע פברואר 2016 לפריצות דרך משמעותיות בעיסוקים שלהם. כוכב מאדים אשר יכנס מיד בתחילת השנה לבית הקריירה והמעמד שלכם ולמזל עקרב וישהה שם לסירוגין כשמונה חודשים מצביע על שינוי מהפכני בתחום המקצועי כולל אפשרות לעשות הסבה מקצועית. יחד עם זאת כוכב מאדים הנמצא בנסיגה עלול גם להתנהל בצורה חסרת רסן אם אין לו מסלול ברור לפעולה או שהתסכול גדול מדי. כוכב צדק הנמצא בבית כספי הזולת עד לספטמבר 2016 מצביע על אפשרות למשוך שפע של הכנסות ממקורות חיצוניים או דרך בן הזוג שלכם. כניסת כוכב צדק החל מה 10 לספטמבר 2016 למזל מאזניים שגם הוא מזל מיסוד האוויר כמו שלכם עשוי להטיב עמכם מאוד ולהביא לחייכם שפע של הכרויות חדשות כולל בתחום הרומנטי וגם הצלחה בחו"ל ובתחום האקדמי. חלק מכם עשוי להתחיל לימודים במהלך שנת 2016/7 ולהצליח מאוד. כמו כן צפו להרבה יותר נסיעות מבדרך כלל.
 
19.2-20.3

דגים -  כוכב שבתאי אשר נמצא בבית הקריירה והמעמד שלכם ויוצר זווית הרמונית לכוכב אוראנוס בבית הכספים שלכם ובמזל טלה עשוי להצביע על הצלחה בתחום הקריירה ולשיפור מעמדכם. הצלחה מקצועית עשויה להביא גם הצלחה כלכלית וגם ליוזמות חדשות שהן אמנם מהפכניות אך יכולות להיעשות בצורה שקולה ומאוזנת ואשר עשויות לעזור לכם לבנות את הצלחתכם בצורה מאוזנת ולטווח ארוך יותר. כוכב נפטון הנמצא במזל שלכם עשוי להעשיר את הדמיון והיצירתיות שלכם אך גם ליצור מצבים שבהם אתם צפויים לצאת מאשליות שאיתן הלכתם לאורך זמן במיוחד כאשר נפטון יוצר זוויות מאתגרות לכוכב שבתאי וליופיטר במהלך החודשים מרס עד יוני 2016 ובספטמבר 2016. כוכב צדק אשר נמצא עדיין בבית הזוגיות והשותפויות שלכם עד ל 10 לספטמבר 2016 ממשיך לדחוף אתכם לראות את המציאות בצורה ברורה יותר עם בני זוג ושותפים והזולת בכלל וגם מאפשר לכם יותר שיתופי פעולה והכרויות חדשות. עם כניסת כוכב צדק למזל מאזניים החל מה 10 לספטמבר 2016 למשך שנה שלמה אתם עשויים לחוש הטבה בכל הנושא הכספי במידה ותדעו להתנהל נכון עם כספים של אחרים. הכנסות חדשות עשויות להגיע ממקורות חיצוניים או דרך בן הזוג שלכם. כמו כן יתכנו שיתופי פעולה עסקיים חדשים שיטיבו עמכם מאוד לטווח ארוך.
 

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים