דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 
דף הבית >> יעוץ וטיפול >> טיפולים אנרגטיים

טיפולים אנרגטיים וגוף נפש

בדף זה תוכלו למצוא הסבר על שיטות טיפול אשר הינם כלי העבודה העיקריים של דניאל רועה.
המאפשרים ליצור שינוי וריפוי עמוק ויסודי וקבוע בחיי היום יום. כמו כן ניתן לשלב את הטיפולים השונים עם ייעוץ אסטרולוגי וליצור השלמה ועומק נוסף. באמצעות שיטות אלו ניתן לטפל במגוון תחומים כמו מערכות יחסים, נושאים פיזיים ובריאותיים שונים, שינוי הרגלים ואמונות מגבילות עבודה על שפע, רפוי טראומות עבר ועוד ועוד. דניאל רועה למד מגוון כלים כמו רייקי לסוגיו, אומגה, ריפוי שמאני ושפת האור וכיום מתמקד בכלים הרשומים כאן למטה.



שיטת המסע
זוהי שיטת טיפול העוזרת לאדם להגיע לשורש העניין אם זו מחלה, טראומה או כל דבר שמפריע וחוסם את האדם כמו הרגל דפוס או אמונה מגבילה. מנקה את הזיכרון התאי ומאפשרת ריפוי עמוק ביותר ברמה הפיזית ריגשית מנטלית ורוחנית תוך כדי סליחה לעצמנו ולאחרים. שיטה זו נפוצה מאוד בארץ וברחבי העולם ויוצרת שינוי עמוק יסודי ומתמשך באדם. לפרטים נוספים או לטיפול התנסות צרו קשר.דניאל הינו בוגר מסלול המטפלים של שיטת המסע בהדרכתה של מייסדת השיטה ברנדון בייס.

Theta healing
שיטת תטא הילינג היא שיטה חדשנית המאפשרת ריפוי עמוק תוך התחברות לגל המוח תטה ושיפור כל התפקודים שלנו ברמה הפיזית, רגשית, מנטאלית ורוחנית. הריפוי מגיע מהבורא ויוצר שינוי עד לרמה התאית שבגוף ומאפשר טרנספורמציה עמוקה. ניתן לזהות ולשנות דפוסים, הרגלים, ואמונות מגבילות באדם. ניתן לטהר לאזן ולנקות את הגוף ברמה האנרגטית והפיזית ולרפא את החיי והצומח. מאפשרת ניקוי וטיהור מרחבים ובתים ברמה האנרגטית ועוד. למידע נוסף והדגמה כנסו לקישור של הסרטון הבא: http://www.youtube.com/watch?v=fF12iFfvcb8&feature=plcp

דניאל רועה הינו מטפל ומורה מוסמך לתטא הילינג.
להסברים ופרטים נוספים על תטא הילינג ועל קורסים  לתטא הילינג כנסו לדף קורסים וסדנאות.
ניתן להזמין קורס לאזור מגוריכם, לפרטים נוספים מזומנים ליצור קשר.



דמיון מודרך
שיטה טיפולית המשתמשת בדמיון על מנת להגיע לרגיעה מנטאלית, לקדם תהליכי ריפוי ועבודה עם התת-מודע , משנה דפוסים, עוזרת להשתחררות ממצבים תקועים בחיים, התמכרויות, מתח, חרדה, ועוד. מסייע בהצבת מטרות והגשמתן.

שילוב מגוון הטכניקות, הטיפולים, והידע שמגיע דרך המפה האסטרולוגית וממקורות שונים בשילוב הניסיון הטיפולי מאפשרים התייחסות מתאימה בריאה ונכונה יותר לאדם לפי מצבו ובהתאם לגילו.


לשאלות או לקביעת פגישה צרו קשר דרך דף הקשר

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים