דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 
דף הבית >> יעוץ וטיפול >> אסטרולוגיה

אסטרולוגיה

האסטרולוגיה הינו כלי התפתחותי רב עוצמה המאפשר הבנת החיים בכל תחום אפשרי ברמה האישית והקולקטיבית ומתאימה לכל אדם. מפה אסטרולוגית משמשת כמאגר מידע אינסופי ודינאמי המאפשרת לייעץ, לכוון, ולאבחן בתחומי הזוגיות, משפחה, ילדים, קריירה, כספים, מיניות, בריאות, דפוסים מחשבתיים ורגשיים, קארמה וגלגולים קודמים, הכוונה עתידית ועוד.
אסטרולוגיה של התפתחות הנשמה הוא כלי עוצמתי ביותר המאפשר הסתכלות על המפה מנקודת מבט התפתחותית של האדם כדי להבין מה הם השיעורים והחוויות שהנשמה באה ללמוד ולתקן.


מפה אסטרולוגית הינה " צילום " של מיקום הכוכבים בשמיים ברגע נתון ובמקום ספציפי ומשקף את אותו אירוע, לדוגמה בלידתו של אדם המפה תשקף את מרכיבי אישיותו, בריאותו, משפחתו, פוטנציאל אישי ועוד.

 

מפה לדוגמה: מפת לידה של מדינת ישראל
המפות שניתן לעשות הן: מפת לידה, מפה לקשר זוגי או אחר, מפה לילד, מפה לעסק כולל זמן פתיחת העסק, מפה לחיית מחמד, מפת עתיד ועוד.

הייעוץ ניתן באופן אישי או זוגי ומאפשר הבנה מעמיקה של כל הנושאים שפורטו ובנוסף קבלת כלים המאפשרים בחירה נכונה ומתאימה יותר בחיי היום יום,מודעות גדולה יותר המונעת פעולה אוטומטית של דפוסי התנהגות העלולים לפגוע באדם והרחבת יכולת הבחירה בחיים, תוך מימוש נתיב הנשמה. בייעוץ ניתן לקבל הכוונה עתידית ותשובות לשאלות ספציפיות וממוקדות בכל נושא כמעט.

שילוב מגוון הטכניקות, הטיפולים, והידע שמגיע דרך המפה האסטרולוגית וממקורות שונים בשילוב הניסיון הטיפולי מאפשרים התייחסות מתאימה בריאה ונכונה יותר לאדם לפי מצבו ובהתאם לגילו.




ניתן לקבוע פגישה הכוללת ניתוח מפה, הכוונה וייעוץ לבעל המפה, מענה על שאלות ותחזית אישית
זמן הייעוץ עד שעה וחצי.

ניתן לקבוע ייעוץ ממוקד הכולל שאלות ממוקדות למה שמעסיק אתכם בטווח זמן הייעוץ עד 20 דקות.

לקביעת ייעוץ כולל או ממוקד צרו קשר ב 050-7726622.


לשאלות או לקביעת פגישה צרו קשר דרך דף הקשר

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים