דף הבית
אודותיי
יעוץ וטיפול
רפואת תדרים
תחזיות
מאמרים
קורסים וסדנאות
ממליצים
מדיה
פורומים
צור קשר


 
דף הבית >> חדשות
 

חדשות אסטרוהילינג -

 

 

 

 

קורס תטא הילינג יסוד
מאפשר ללמוד כלים לריפוי עצמי ואחרים וליצירת מציאות טובה יותר. מתאים למטפלים ככלי נוסף בארגז הכלים הטיפולי וגם למי שלא מטפל אך רוצה עבור עצמו ומשפחתו דרכים לעזרה והעצמה. פרטים על השיטה והקורס הקרוב בקישור מתחת.
https://danielroeh.ravpage.co.il/theta-basic


סדנת ריפוי והעצמה בעזרת שחזור גלגולים
מאפשר להבין לשחרר ולרפא מצבים שאנחנו מרגישים תקועים איתם בחיים האלה כמו מערכות יחסים, זוגיות, נושאים כספיים ועוד ומאפשר דרך חדשה מנקודת מבט שונה ועוצמתית. לפרטים נוספים והרשמה לסדנה הקרובה. כנסו לקישור שמתחת.
https://danielroeh.ravpage.co.il/Pastlife-workshop



ליקוי חמה 21 ליוני 2020
https://www.facebook.com/roehyd/posts/10220824329750641

----------------


  24.6.2020 כשצדק פוגש את פלוטו
https://www.facebook.com/roehyd/posts/10220861846248530


 

-------------------


ליקוי ירח 5 ליולי 2020
לקריאה לחצו על הקישור המצורף

https://www.facebook.com/roehyd/posts/10220950646588483
 


-----------------



תחזית פוטנציאלית של מדינת ישראל
לקריאת הפוסט לחצו על הקישור המצורף

https://www.facebook.com/roehyd/posts/10221027484669387
 


 -----------


23.7.2020
השפעת האנרגיה על מצבנו הכללי ועל השינה שלנו
לקריאת המאמר לחצו על הקישור המצורף

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10221118583986813&set=a.2339819107500&type=3&theater

---------


26.7.2020 לייב מהכוכבים, זריחת סיריוס, תחזית תקופתית והטעמות אנרגטיות. בהשתתפות חני יזרעאלי נוי, נוראיל בהיר, ו דניאל רועה.

https://www.facebook.com/anna.espanola32/posts/10158833188347052

------------


ריפוי גלגולים קדומים והיזכרות וחיבור לידע גבוה וכישורים ב DNA שלנו

 

כאן, בעולם הפיזי והליניארי שלנו יש (עדיין) זמן ומרחב. אנחנו מודעים להתחלה אמצע וסוף של דברים. אך למעשה אין זה כך. יש המשכיות והנשמה שלנו היא נצחית, היא חוותה והתנסתה המון, הייתה במקומות רבים גם מחוץ לכדור הארץ.

אנחנו נוטים להגביל את ההתנסות שלנו לכאן ולעכשיו ובאופן מלאכותי מגבילים את ההתנסות לפרקי זמן מוגבלים ואומרים "חיים רק פעם אחת " אבל זה לא מדויק. ברמת הנשמה אנחנו נצחיים ורב ממדיים ומחוץ לממד 3 יש רק זמן הווה ממושך אחד שבו אנחנו חווים הכול בו זמנית, עבר הווה ועתיד.

כל החוויות וההתנסויות " שאספנו " ולא שחררנו או ריפאנו מחיים אחרים או בחיים האלה, שמורים בתוכנו כולל החוויות המאתגרות (כמו פרידה, נטישה, אכזבה, שעבוד, קורבנות או פחד מאש מים ועוד) שעברנו והטראומות או שחווינו.

חלק מאותם דפוסים וזיכרונות אף יצרו דפוסים מקבעים שממשיכים להשפיע עלינו כאן ועכשיו בהווה ולהתנגן בתוכנו כמו בלופ אינסופי בלי שנהיה מודעים אליהם לרוב. כל עוד לא נשנה את אותם דפוסים ונרפא אותם, הם ימשיכו להתנגן עד שנשחרר אותם וניצור ריפוי אמתי.

יש לנו גם המון כישורים מתנות ויכולות מזמנים, מקומות, וחיים קודמים שקיימים גם ב DNA שלנו שחלקם שכחנו שקיימים אך הם בתוכנו.

הדפוסים המגבילים והטראומות ניתנים לשחרור בטכניקה יחסית פשוטה. גם אותן מתנות וכישורים שנשכחו ניתנים לשחזור ולשימוש בהווה כאן ועכשיו.
היום יותר מתמיד יש חשיבות לשחרר את כל אותן טראומות ודפוסים מתכונו ולהיזכר במתנות הללו ובמי שאנחנו באמת ולהעלות את התדר שלנו על מנת ליצור מציאות חיים אישית וקולקטיבית טובה יותר.

אני מזמין אתכם באהבה לסדנה ממוקדת, מעשית וחווייתית שתאפשר לכם לרכוש את אותם כלים שיישארו אתכם הכול בעלות שווה לכל נפש כדי לאפשר כעת ליותר אנשים להתחבר לאותו ידע וריפוי אישי וקולקטיבי.

כמות האנשים בכל סדנה מוגבלת כדי ליצור אווירה אינטימיות וכדי לשמור על התקנות של השעה של משרד הבריאות.

כל הפרטים בקישור שמתחת.

באהבה

מוזמנים לשתף

https://danielroeh.ravpage.co.il/Pastlife-workshop

---------------


מוצאי ט באב 2020 תחזית תקופתית, ריפוי הטמעות ויצירת חזון
קישור לFB Live


https://www.facebook.com/roehyd/videos/10221177097249608/
 

 ------------


פגשתי אותה דרך הסקייפ במסגרת טיפול. אישה נאה ומטופחת. ליידי בתחילת שנות ה70 לחייה. רצתה לעשות שינוי בחייה ובעיקר במערכות היחסים עם בני משפחתה. התחלנו לעבוד ועלו הרבה כעסים. כעסים על הבעל שאתו די איבדה תקווה, הבת וגם על אימא שלה שכבר איננה בחיים.

כעסים אלו גם חלחלו לגופה והתחילו גם לפגוע בה פיזית. למרות ובעיקר בגלל המודעות הרבה שלה בתחום הרוחני, עשינו הרבה עבודה עם חיבור לגוף ולרגשות שלה וגם שינוי אמונות מגבילות והרבה ריפוי. עלו זיכרונות מגיל 3-5 שיצרו אצלה דימוי די מגביל "שהולבש" עליה, מה שהקשה עליה לדעת מי היא באמת ולהרגיש חופשיה ולהביא את המהות האמיתית שלה.

עלו תובנות והצלחנו לקשר בין הנקודות וראינו שיש דמיון וקשר בין הדמויות בעולמה ואיך שהם משפיעים עליה. כמו כן הבנו שאותם זיכרונות מגיל 3-5 קבעו אותה כל השנים. מרגע זה תהליך הריפוי התחזק ונוצרה טרנספורמציה בחייה כאשר רמת הכעס ירד, היא התחילה להרגיש טוב יותר וליצור יחסים טובים עם ביתה, לשים יותר גבולות ובעיקר לסלוח לאימא שלה. גם עם בן זוגה צורת החשיבה שלה התחיל להשתנות, למרות שיש עוד מה לעשות בהקשר אליו.

בעיניי, הדבר מוכיח שאין גבול לגיל על מנת ליצור שינוי אישי בחיינו וששינוי יכול לקרות גם מול הורים שאינם בחיים. הכול תלוי בנו ואפשרי. תודה על הזכות להיות שותף לשינוי שכזה.

אם גם אתם רוצים לדעת איך ליצור שינוי דומה מוזמנים להיכנס לקישור שמתחת.
https://danielroeh.ravpage.co.il/ParentChildren_Workshop






מוזמנים באהבה לסדנת ריפוי וסליחה. סדנה אינטנסיבית המאפשרת ליצור ריפוי עמוק ותהליך סליחה עם אדם, הורה, קרוב או גורם שפגע בנו או עם עצמנו ולשפר את איכות חיינו.
לשאר הפרטים והרשמה בקישור המצורף מתחת.
https://danielroeh.ravpage.co.il/Forgivness


מוזמנים באהבה לסדנה מעשית (2 תהליכים אישיים בזוגות ותהליך קבוצתי) בשחזור גלגולים ב 23 בספטמבר בין 09:30-14:00 במודיעין

הסדנה מאפשרת ליצור שינוי וריפוי וקבלת תובנות בחייכם וגם לרכוש כלים ליישום לאחר הסדנה בעלות שווה לכל נפש.

כל שאר הפרטים ולהרשמה בקישור שמתחת !

https://danielroeh.ravpage.co.il/Pastlife-workshop






מאמר חדש !


ריפוי, יצירת מציאות רצויה ותטא הילינג(Thetahealing)
 

לא אחת כשאני מספר שאני מטפל בשיטת תטא הילינג שואלים אותי תטא מה ??!!
אז בואו ואתחיל מההתחלה. תטא הילינג הינה שיטת ריפוי הנעזרת במיקוד וכוונה, הדבר נעשה בעזרת כניסה לגל מח מסוג תטא שהוא אחד מחמשת גלי המוח שאנו נמצאים בהם במהלך היום יום. הדבר נעשה באמצעות טכניקה פשוטה שאותה תוכלו ללמוד ממש בקרוב. אנחנו נמצאים בתדר של גל מח תטא בדרך כלל במצב שבין ערות לשינה או בחלימה ולכן גל זה נקרא גם " השער לתת המודע". בעזרת טכניקה זו יש לנו גישה לתת מודע לאורך זמן כאשר המטופל והמטפל נמצאים במצב של ערות ובשליטה מלאה.
 
למה אנחנו צריכים גישה לתת המודע ?
תת המודע שולט על כ 90% מההתנהלות שלנו לעומת המודע קרי כוח הרצון שהוא כ 10% מה שאומר שכוח חזק מאוד מנהל אותנו מבלי שנדע תמיד מהו, גם אם כוונותיו טובות. זאת גם הסיבה שכוח הרצון (10 %) לא תמיד מאפשר לנו למשל להפסיק לעשן לעומת ה 90% של תת המודע שקובע אחרת.
גישה לתת המודע מאפשרת לנו להגיע לכל אותם דברים שאנחנו רוצים לשפר או לשנות ואשר חוסמים ומגבילים אותנו כמו: הרגלים, אמונות, דפוסים, פחדים וטראומות. באמצעות שיטת תטא הילינג אנחנו יכולים להגיע לשורש של כל הדברים הללו מתוך בחירה ולשנות אותם ! נשמע מרתק לא ?! האם לא הייתם רוצים לפנות את כל אותם מחסומים שמונעים מכם לממש את כל הפוטנציאל והיכולות שלכם ? או לשנות אמונות שנצרבו ללא ידיעתכם ובחירתכם מגיל 3 למשל ואשר פגעו בערך העצמי או ביכולת ליצור יחסים הרמוניים עם הסביבה, בן הזוג או עם עצמכם או ליצור בריאות טובה יותר ?
 
נראה לי שאולי העליתי אצלכם כמה ספקות, זה בסדר, טבעו של האדם להעלות ספקות ושאלות אז יתכן ועכשיו יעלו יותר ספקות לאחר הסיפור הבא.
 
 בשנת 1994 אישה בשם Vianna stibal ממדינת איידהו שבארה"ב גילתה שיש לה סרטן ברגל, נאמר לה שנשארו לה כמה חודשים לחיות ומצבה היה קשה גם ככה אך מאחר והייתה מטפלת אלטרנטיבית היא החליטה לעשות ולנסות הכול כדי להבריא אך מלבד הקלה בכאבים הסרטן שהתברר כסרטן הלימפה המשיך להתקיים ברגלה. יום אחד בעודה  נמצאת באירוע עם חברים בטבע הופיעה דודתה עם כאבים בבטנה. ויאנה עשתה לקרובת משפחתה קריאה אנרגטית כמו ברנטגן וגילתה שיש לה טפיל במערכת העיכול והצליחה תוך מספר שניות להעלים את הטפיל מגופה של הדודה שלה בטכניקה שונה ממה שהייתה רגילה, באותו רגע חל שיפור מלא במצבה של דודתה והכאבים בבטנה נעלמו לחלוטין. חשוב לציין שויאנה הייתה מאז ומתמיד מאוד אינטואיטיבית ועבדה גם כמרפאה אנרגטית. לאחר עוד ניסיון באותה דרך עם מטופל אחר שגם הצליח למרבה הפתעתה החליטה ויאנה לנסות את הטכניקה על עצמה. לתדהמתה.....הסרטן נעלם לחלוטין ולא חזר עד עצם היום הזה ורגלה חזרה למצב תקין באופן מידי. ויאנה חוותה מה שנקרא בשפה המקצועית ריפוי ספונטאני ! היכול להיות מוגדר גם כנס רפואי. כך נוצרה בעצם שיטת Thetahealing  ! ויאנה גילתה מאוחר יותר שכשהריפוי נוצר היא שהתה למעשה... בגל מוח תטא.
 
 כמו שאמרתי יתכן וחלק מכם ירימו גבה שזה ממש מקובל  אך מאז אותו ריפוי אישי של ויאנה מספר עצום של אנשים  בעולם חוו טיפול תטא הילינג וחלקם הגדול חווה שינוי משמעותי בחייו ואף נרפא ממחלות כמו סרטן ואחרות והשיג איכות חיים טובה יותר. גם אני עבדכם הנאמן חוויתי שינוים רבים כמטפל וכמטופל והייתי עד לריפוי משמעותי אצל מטופלי. 

מאת:דניאל רועה מורה ומטפל בשיטת תטא הילינג .

לפרטים על קורס הקרוב בתטא הילינג יש להיכנס לדף קורסים או לגלול בהמשך הדף.

 
 



איך ליצור רוגע שלווה וביטחון בחדרי ילדים ?



ערב הכרות עם שיטת תטא הילינג
 

ערב הכרות עם שיטת תטא הילינג בהנחיית דניאל רועה מטפל ומורה מוסמך לתטא הילינג, בוגר מסלול המטפלים של שיטת המסע ואסטרולוג. בתאריך   בשעה   ב  . כתובת מדויקת תמסר בהרשמה.
 
איך ניתן לשנות דפוסים ואמונות שמגבילות וחוסמות אותנו ? ליצור יחסים הרמוניים וגם כיפים ?
ליצור שפע, רוגע ובריאות טובה ? מה זה ריפוי ספונטאני ? ומה זה בכלל תטא הילינג ?
 
אני שמח להזמין אתכם לערב הכרות עם שיטת תטא הילינג !
שיטה נפלאה המאפשרת התחברות לאנרגיה של אהבה ללא תנאי לשם יצירת שינוי אמיתי וקבוע
בפשטות ובקלות יחסית. השינויים יכולים להתרחש בכל שטחי החיים ובכל הרבדים הפיזי רגשי מנטאלי ורוחני ולעזור ליצירת חיים שאתם בוחרים עבורכם !
 
שיטה זו עזרה לאלפי אנשים בארץ ובעולם ליצור שינוי משמעותי בחייהם !
 
לצפייה בסרטון הדגמה קצר מוזמנים להיכנס לקישור הבא:

http://www.youtube.com/watch?v=IFe3U1PqkgQ&feature=plcp
 
המפגש ללא תשלום אך נדרש להירשם :
דניאל 050-7726622
 
אשמח לראותכם
דניאל
 
 
 
 
 

קורס יסוד תטא הילינג בהנחיית דניאל רועה.

לא אחת אנחנו מתמודדים עם אתגרים בחיינו שחוזרים על עצמם שוב ושוב, למרות הרצון העז והמאמץ שלנו לשנותם. הסיבה לכך היא שתת-המודע אחראי על כ 95% ! מההתנהלות שלנו ביום יום מול כ 5% של המודע - הרצון, אלו הם יחסי הכוחות ולכן זוהי אחת הסיבות לתחושת התסכול והקושי שאנו עלולים לחוות לאחר שלא הצלחנו ליצור שינוי. האתגרים הללו יכולים לבוא מתוך מערכות היחסים שלנו, בריאותנו, נושאים כלכליים וערך עצמי, הרגלים יומיומיים, התמכרויות ובעצם כל מה שמרכיב את חיינו.
תטא הילינג הינה שיטה פשוטה המאפשרת לנו לשהות בגלי מוח מסוג תטא ומשם לשנות מתוך בחירה ולתמיד כל התנהגות, מגבלה או אמונה חוסמת, וליצור ריפוי בכל הרמות: פיזית, רגשית, מנטאלית ורוחנית.

תטא הילינג הינה אחת השיטות שהשפיעה עלי ועל משפחתי בצורה משמעותית ביותר. אחד הדברים שהצלחתי להירפא ממנו בעזרת תטא הילינג הוא אבנים בכליות, מה שחסך ממני אשפוזים נוספים.

כיצד קורס תטא הילינג עשוי לעזור לכם ?

השיטה פשוטה ומאפשרת לכם לעזור ולתמוך בעצמכם ובבני משפחותיכם, ליצור ריפוי דרך אנרגית הבריאה ולממש חיים שבהם יש

במהלך שלושה ימים מרתקים ומלאים בחוויות, נלמד בקורס היסוד את הנושאים הבאים:

• כניסה ושהות לאורך זמן בגל מח תטא
• התחברות ועבודה בשותפות עם אנרגית הבריאה
• שבעת רקיעי קיום
• ארבעת רמות האמונה
• זיהוי אמונות מגבילות ושינויים לאמונות תומכות
• לימוד סריקה (קריאה אינטואיטיבית) אנרגטית בגוף
• לימוד Download
• עבודת רגשות
• שחרור כבלים אנרגטיים
• השלמת שבועות ונדרים שלא משרתים אותנו יותר
• קריאת עתיד
• תקשור עם מלאכים שומרים
• זימון\מימוש של נושאים שונים בצורה יעילה יותר
• זימון Soul mate נשמה תואמת
• תקשור עם בעלי חיים וצמחים, ועוד
• זהו קורס מעשי המלווה בתרגולים רבים.

מה מקבלים: חוברת הדרכה בעברית עם כל החומר המאפשר תרגול בבית, תעודת מטפל מוסמך מטעם ויאנה סטיבל ובית הספר שלה בארה"ב. כיבוד קל ושתייה חמה וקרה.

למידע נוסף כנסו ללינק המסביר על השיטה וכולל הדגמה קצרה.
http://www.youtube.com/watch?v=fF12iFfvcb8&feature=plcp

על המנחה: עוסק בתחום הרוחני משנת 1996. מורה ומטפל מוסמך לתטא הילינג מטעם ויאנה ובית הספר שלה בארה"ב Think, בוגר מסלול המטפלים בשיטת "המסע " של ברנדון בייס. אסטרולוג בכיר בשיטת אסטרולוגיה של התפתחות הנשמה. כותב ומייעץ לרדיו ולעיתונות. נשוי ואבא לשני ילדים מקסימים.

עלות הקורס :1700 ש"ח ניתן לחלק ל 3 תשלומים. דמי הרשמה 200 ש"ח כחלק מתשלום על הקורס. לנרשמים עד 17 למרץ הנחה של 150 ש"ח  מותנה בהרשמה מוקדמת.   הקורס יערך במודיעין ב 29.3.14   -   27.3.14  ימים  ה ' ,שישי, שבת בין 9:00  ל  17:00

לפרטים נוספים והרשמה: או קביעת טיפול הכרות נא ליצור קשר עם דניאל - 0507726622

נשמח לראותכם בקרוב.
דניאל






סרט בנושא התאמת חדרי ילדים וסביבית מגורים לילדים לפי תורת האסטרולוגיה. מתוך ראיון ברדיו החיים הטובים - Net T.v . דניאל רועה מתראיין ע"י מירב פוגל נקר מרהיטי דני הנקר.
http://www.youtube.com/watch?v=vhDuedMiISk

סרטון חדש בנושא סליחה

http://www.youtube.com/watch?v=3RMxdFvoZx8


תחזיות חודשית יוצאות לקראת כל אמצע החודש


לקבלת תחזיות ותכנים נוספים מתנות לחצו על הקישור הבא:

http://astrohealing.mypages.co.il/pages/2965



קורס אסטרולוגיה למתחילים



אורך הקורס : 12 מפגשים שבועיים בני 3 שעות.

הקורס כולל:
הבנת מהות האסטרולוגיה, יסודות האסטרולוגיה והמפה האסטרולוגית.
העברת החומר תעשה באופן ייחודי ותכלול שילוב של החומר הקלאסי באסטרולוגיה עם הגישה של האסטרולוגיה של התפתחות הנשמה.הלימוד בקבוצות קטנות עם יחס אישי לכל תלמיד.

למי הקורס מתאים ?
למתחילים ולבעלי ידע בסיסי המעוניינים ללמוד ידע חדשני באסטרולוגיה, למטפלים ויועצים בכל תחום הרוצים כלי אבחון נוסף.

מהי אסטרולוגיה ?
אסטרולוגיה היא קודם כל שפה, שפה של היקום המאפשרת לנו להבין את חיינו, ככל שנשלוט בשפה הזו טוב יותר ההבנה שלנו על החיים תגדל.

במה האסטרולוגיה יכולה לעזור לנו בחיי היום יום ?
מלבד אפשרות להבין את הכיוון והאפשרויות העתידיות שלנו אפשר גם:
ללמוד ולהבין טוב יותר את ילדינו, חברינו, בני זוג, משפחה,הורים, מערכות היחסים שלנו, ובעצם כל דבר שיש לו תאריך כמו מדינה, עסק, ואפילו חיית מחמד. בעקבות ההבנה העמוקה מתאפשר תהליך שינוי גדילה והתפתחות.

אם אתם סקרניים ומעוניינים להבין ולקדם את חייכם אשמח להיות המדריך שלכם לכוכבים !

על מנחה הקורס: דניאל רועה אסטרולוג מנוסה והילר העוסק בתחום במשרה מלאה מנהל פורומים וכותב בתחום אסטרולוגיה ורוחניות בעיתונות בארץ בחו"ל ובאינטרנט.

המעוניינים לארגן קורס בקרבת ביתם מוזמנים ליצור קשר.
ההרשמה בעיצומה מספר המקומות מוגבל.

לפרטים נוספים והרשמה:
050-7726622
www.astrohealing.co.il





 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

[Top]

לייבסיטי - בניית אתרים